Kyllästynyt kerjäämiseen
Syöttäkää ne pentunne kotona, ettei tarvi kylässä ruokaa kerjätä ja ruokakaappia kaivella ja ostakaa omat vaatteet ja lelut yms. tarvikkeet lapsillenne. Kyllästynyt siihenkin, että yhden ja toisen pennut kerjää oman lapsen käyttöön ostettuja.
Alkaa ärsyttää nää lokkeilijat!
Kommentit (3)
Aha. Meiltä ei kerjätä, koska kerjääjiä ei kutsuta toiste. Huvittavinta on ollut, että joidenkin lasten vanhemmat ovat laittaneet lapselleen tehtäväksi hankkia ruokansa meiltä ja lapset ovat paljastaneet sen suoraan. "Tuun teille tänään, kun äiti sanoo, että mun kannattaa käydä syömässä teillä, kun hänellä on töitä". Olen sanonut, että kerropa vanhemmallesi, että hänen tehtävänsä on ruokkia ei minun.
Lapseni kyllä kutsuu sellaisia ystäviä kotiimme, joiden kotiin hän ei itse pääse ainakaan kovin usein. Tarjoan lapsille kesällä jäätelöä ja aina saa leipää, jos on nälkä, mutta nämä lapset osaavat mennä myös kotiinsa syömään.
Tämä kerjääminen lisääntynyt tänä keväänä ja kesänä. Otin tiukan linjan asiaan. Normaali tarjottava kuuluu asiaan, mutta rajansa kaikella. Pahimmat tapaukset ilmoitan lastensuojeluun.
Ap
Oletko perhepäivähoitaja?