Nenästä "räkiminen" ja parisuhde
Tämä kuulostaa varmaan todella typerältä pikku jutulta, mutta..
Eli olen tapaillut erästä miestä tiiviisti jo kohta vuoden. Hänellä on todella kuvottava tapa sulkea toinen sierain ja räkäistä limat toisesta sieraimesta maahan. Vaikea selittää. Vanhojen ihmisten olen nähnyt tätä tekevän.
Koko suhteen ajan olen pyytänyt häntä toistuvasti lopettamaan tuon, laittanut nenäliinoja takin taskuun jne.
Tuo on minusta todella oksettava tapa. Muuten mies on huomaavainen,siisti ja normaali, hyvä ihminen. Tuon tavan vuoksi en vain kehtaa liikkua hänen kanssaan julkisilla paikoilla tai viedä häntä tapaamaan sukulaisia tai ystäviä. Olen puhunut tästä miehelle useampaan kertaan. En tiedä ottaako hän minua vakavasti, lopettaa hetkeksi ja sitten taas jatkaa. Itse tulen oikeasti pahoinvoivaksi kun näen miehen tekevän tuota. Olen jopa ajatellut eroa tuon takia.
Kommentit (27)
Kyllä tällasia moukkia aina välillä näkee, niin nuoria kuin vanhoja miehiäkin. Pahinta on jos itse kävelee perässä kun se räkiminen alkaa, pitää äkkiä hypätä alta pois ettei tule räät päälle. Kuvottavaa enkä todellakaan sietäisi kumppanilta tuollaista.
Aloittajan kannattaisi lukea kohta kahdeksan tästä Me kaks-lehdessä 8/1990 julkaistusta artikkelista 10 tapaa tuhota rakkaussuhde.
https://photobucket.com/gallery/user/Muistikuvia109/media/cGF0aDovOCAxO…
On peruste eroon. Eroa heti. Tuo on kuvottavaa. En olisi missään tekemisissä tuollaisen ihmisen kanssa.
Olen nainen ja mulla vuotaa nenä herkästi, kun harrastan liikuntaa. Jos mä alkaisin joka kerta kaivaa nenäliinaa taskustani, mä en ehtisi tekemään muuta. Niistän siis nenäni vauhdista ilman paperia. Tilannetajua mulla on kuitenkin sen verran, että en missä tilanteessa tahansa räi.
Tiedätkö, se mikä ärsyttää heti alussa on yleensä eron syy.
Kovasti yrittää vakuuttaa itselleen, että ei haittaa tai opettaa toista tai kertoa miten inha tapa...
Valitettavasti!
Mikään parisuhde ei ole sen arvoinen, että alkaa inhota itseään ja puolisoaan.
hyi saatana.
Onko oikeasti tällaisia käytöstavattomia olemassa? Missä tynnyrissä nämä on kasvatettu?
Ja eikö tajua edes lopettaa vaikka kumppani on toistuvasti pyytänyt?