Eikö täällä saa puhua Islaminuskoon kääntymisestä?
En kerennyt lukemaan edellisen ketjun vastauksia kun se jo poistettiin.
Kommentit (13)
Ei täällä saa kuin haukkua kristinuskoisia. Semmottii suvaitsevaisuutta.
Voit muuttaa suoraan sinne telttaleiriin niin säästyy kaikilta aikaa ja vaivaa.
Täällä tuskin on kovin asiantuntevaa väkeä ottamassa kantaa asiaan. Eivät suomalaiset ole juurikaan islamin uskoon viitsineet perehtyä. Monelle tuottaa vaikeuksia ymmärtää minkäänlaisia uskonnollisia tarpeita tai oppeja. Vain maalliset asiat menevät perille. Kuten nyt jo julkaistut kommentit osoittavat, ei tiedetä muuta kuin Isis. Eikä siitäkään paljon mitään.
Salaam! Löydät varmaan parempia keskustelupaikkoja googlettamalla, englanniksi, YTn islam-opetusvideoiden kommenttiosioista.
Mistä haluaisit keskustella?
Ibadi, Shiia, vai Suufi? Älä vain sano, että vääräoppinen Sunni.
Miksi valintasi?
No niin, anna palaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tässä on telttaleireistä puhunut? Ihan Suomessa meinasin uskoa harjoittaa.
Sitäpaitsi olen mies.
Ap
Sinne vaan, tervemenoa miekkaa heiluttamaan. Muista jättää passi ja kela-kortti viranomaisille lähtiessäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäpaitsi olen mies.Ap
Mieskäännynnäinen, aina pahempi. Nehän otetaan heti toimintaan mukaan täysill ja aivopestään uskonsotureiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäpaitsi olen mies.Ap
Islaminuskolla et tule saavuttamaan onnea taivaassa. Ota Uusi testamentti käteesi ja lue sieltä miten pääset taivaaseen ja paratiisiin. Voithan edes pyytää Jeesusta antamaan syntisi anteeksi ja voimaa seuraamaan häntä. Jeesus on ainoa tie taivaaseen.
Ei saa kääntyä. Ei saa puhua.
Kääntyminen islamiin johtaa katkomaan päitä kalifaatin raunioilla ja lopulta ennenaikaiseen hautaan kurdien tai jesidien käsissä.
Tästä on paljon ennakkotapauksia.
Älä siis käänny.
Täällä on ollut jo monta "Olen niin tyhmä ja itsenäiseen ajatteluun kykenemätön, että päätin ruveta seuraamaan jotakin uskontoa". Eikö noista mikään ollut sinulle sopiva?
Mutta tuntuu ettei mistään muusta saa merkitystä elämälle.