Halla-ahosta vain huonoja kuvia lehdissä
Oletteko huomanneet, että valtamedia tahallaan julkaisee vaan huonoja kuvia Halla-ahosta. Sellaisia joissa kummallinen ilme. Videostreamista pysäytyskuvia jolloin jokaisesta saadaan kummallinen kuva kun oikeaan aikaa kuva otetaan. Ja varmaan myös photoshopataan ilmeitä. Tuokin on yksi onneton valtamedian keino mustamaalata Halla-ahoa.
Kommentit (91)
Olen itse pitänyt Halla-Ahoa ihan asiallisen hyvännäköisenä. Ns. Panisin.
Savon Sanomien Stubb-kuvitusta
https://www.savonsanomat.fi/kotimaa/Ex-p%C3%A4%C3%A4ministeri-Stubb-Yle…
Vierailija kirjoitti:
Olen itse pitänyt Halla-Ahoa ihan asiallisen hyvännäköisenä. Ns. Panisin.
Moi Teuvo!
Halla-aho on ihana! Olen kokkari itse mutta tykkään tästä Halla-Ahosta. Huumorintaju on hyvä! Maailman suloisin ja symppiksin oli youtubessa se kanakeittovideo! Kun oli tullut kyselyitä kanakeitosta miten se tehdään, niin tää teki kotikutoisen kokkausviden. Ihqu!
Tässä alkaa jumaleissön näyttää siltä että Halla-ahoa lellitään. KATSOKAA tätä iltikseen kuvaa Sipilästä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä alkaa jumaleissön näyttää siltä että Halla-ahoa lellitään. KATSOKAA tätä iltikseen kuvaa Sipilästä.
Voitteko kuvitella sitä ulinan määrää jos Halla-ahosta tehtäisiin tällainen juttu tällä kuvalla? Folio loppuisi kaupoista.
Vierailija kirjoitti:
Törkeää! Nyt Haliksen puolesta mielensä pahoittaneiden pitäisi äkkiä pistää ketju pystyyn Sipilän kohtelusta, koska muuten kyseessä on kaksoisstandardi!
Laitappa oma kuvasi tänne (jos vaan pokka riittää), niin arvostellaan sitä kaikki yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Laitappa oma kuvasi tänne (jos vaan pokka riittää), niin arvostellaan sitä kaikki yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu on huomattu. Media tekee kaikkensa mollatakseen persuja ja ovat ottaneet käyttöön niinkin lapselliset tavat, kuin ulkonäön pilkkaamisen ja siksi valitsevat mahdollisiman huonoja kuvia tai käsittelevät niistä huonoja.
Tai kuten edellinen kirjoittaja kirjoitti "Ruma mies" niin osalle ihmisistä poliitikassa ulkonäkö on tärkeintä.
Niinhän hän ei kirjoittanut. Rumasta miehestä vaan ei saa kauniita kuvia.
Ohis
Yksikään ihminen ei ole ruma.
On, jos on sisäisesti ruma kuten nazit ja rassit.
Luulen ettei yksikään toimittaja uskaltaisi tehdä Prinsessa Halla-ahosta mitään vessanpönttöjuttua hassulla kuvalla. Siinä joutuis vielä oikeuteen kun heidän korkeutensa herkkään nahkaan sattuisi ja tåppåuhkauksia tulisi kaikista kanavista loppuiän.
Eipä tuntunut haittaavan ainakaan Kekkosta. Tai ehkä juuri kaljun vuoksi Urkki oli sellainen mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Juu on huomattu. Media tekee kaikkensa mollatakseen persuja ja ovat ottaneet käyttöön niinkin lapselliset tavat, kuin ulkonäön pilkkaamisen ja siksi valitsevat mahdollisiman huonoja kuvia tai käsittelevät niistä huonoja.
Tai kuten edellinen kirjoittaja kirjoitti "Ruma mies" niin osalle ihmisistä poliitikassa ulkonäkö on tärkeintä.
Juu, osalle ihmisistä politiikassa ulkonäkö on tärkeintä. Vastahan täällä poristiin, kuinka monet naiset eivät äänestäneet Huhtasaarta koska ovat "kateellisia". Ja monet, hiukan yksinkertaisemmat, taas äänestivät koska Huhtasaari on jonkun mittarin mukaan hyvännäköinen. Siinä teille politiikkaa.
Punavihreästä peppukipeydestä päätellen perussuomalaisten kannatus on taas noussut. Ja onhan se! Uusimman HS-gallupin mukaan PS edelleen suosituin puolue uusilla huippulukemilla. 👌
Tääsäkin Ylen kuvankäsittelijä kyllä tehnyt parastaan, että sais mahdollisimman epäedustavan kuvan
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho on ihana! Olen kokkari itse mutta tykkään tästä Halla-Ahosta. Huumorintaju on hyvä! Maailman suloisin ja symppiksin oli youtubessa se kanakeittovideo! Kun oli tullut kyselyitä kanakeitosta miten se tehdään, niin tää teki kotikutoisen kokkausviden. Ihqu!
Minustakin piipittävät persunössöt ovat lutuisia, en vain pidä niiden löyhkästä. Muuten vaihtaisin marsuni persuun.
Vierailija kirjoitti:
Punavihreästä peppukipeydestä päätellen perussuomalaisten kannatus on taas noussut. Ja onhan se! Uusimman HS-gallupin mukaan PS edelleen suosituin puolue uusilla huippulukemilla. 👌
Reppana keulii oppositioasemalla. :D Sieltä kelpaa tehdä hassuja Facebook-postauksia niille, jotkqa eivät ymmärrä päätöksenteosta mitään. :D :D
Vierailija kirjoitti:
Tääsäkin Ylen kuvankäsittelijä kyllä tehnyt parastaan, että sais mahdollisimman epäedustavan kuvan
Jussiin rakastunut persu löytää joka päivä uuden tavan pahoittaa mieltään.
Vierailija kirjoitti:
Juu ps ei kelpaa hallitukseen, mutta vihreät ja vasemmistoliitto kyllä. Kunhan vihaat autoilijoita ja uskot ilmastohysteriaan, niin olet suuri maailmanparantaja.
Ajoin 5.6. kehä 3:ta lahteen päin , klo 6.10 alkaen. Helsinkiin päin tuli katkeamaton jono autoja kymmenien kilometrien matkalta. Näin tapahtuu kaikilla sisääntuloväylillä. Pitäisi sen tyhmemmänkin käsittää, että nämä autoilijat tuovat ruuan pöytään vihervasemmistolle vihreällä oksalla veronmaksajien rahoilla riekkujille. No mutta pitäähän näiden ihmisten elintasoa pienentää. Tähän aikaan aamusta liikenteessä tuskin on montaakaan ker.apersettä.
Persut uhriutuu aina. Esim Alexander Stubbista on kautta aikojen ollut paljon pahempia kuvia kuin Halliksesta. Esim nyt vaikka tämä. Aivan varmasti persujen valitukselle ei tulisi loppua jos Hallis näyttäisi ylen jutussa tältä.
https://yle.fi/uutiset/3-9673088