Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoren vastuunotto

Vierailija
06.06.2019 |

Mikä saisi kohta täysi-ikäisen ottamaan vastuuta opiskelusta, elämästä ja terveydestään? Kasvatuksesta ei voi olla kyse, jos nuorempi veljensä jo ottaa vastuuta.
Hän ei pese hampaitaan yleensä, hygieniassakin on hieman toivomisen varaa. On kuin pahainen murkkuikäinen. Koulu menee huonosti/tyydyttävästi. Nukkuu yli puolen päivän, kiukuttelee ja mielellään rellestäisi kavereiden kanssa, valheitakin latelee alkoholin käytöstä. Nyt sitten pitäisi päästä festareille, hirveä riita siitä.
Onko kokemusta mikä auttaa. Olen lopen uupunut ja masentaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa, että nuori on jostakin vihainen tai masentunut?

Vierailija
2/4 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee mukuloita, niistä pitää myös huolehtia. Lapsella ei ole mitään velvoitetta elää kuten käsket tai haluat. Mutta sullä taas on velvoite, sillä itse päätit tehdä lapsen yksipuolisella päätöksellä kysymättä asiaa lapselta, joka langettaa sulle velvollisuuden kustantaa lapsella juuri sellaisen elämän kuin lapsi haluaa. Ihan sama mitä lapsi haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa, että nuori on jostakin vihainen tai masentunut?

omituinen teini

Vierailija
4/4 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tekee mukuloita, niistä pitää myös huolehtia. Lapsella ei ole mitään velvoitetta elää kuten käsket tai haluat. Mutta sullä taas on velvoite, sillä itse päätit tehdä lapsen yksipuolisella päätöksellä kysymättä asiaa lapselta, joka langettaa sulle velvollisuuden kustantaa lapsella juuri sellaisen elämän kuin lapsi haluaa. Ihan sama mitä lapsi haluaa.

Vanhemmuuden ydin! Aina voi olla erilainen kuin omat vanhemmat. Älä valita vanhemmistasi, jos toistat samat virheet. Kosto on eriasialistalla.