Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mies ihastunut?

Vierailija
06.06.2019 |

Olen parikymppinen nainen ja työskentelen siivoojana. Paikassa jossa siivoan on noin 25 vuotta vanhempi mies, joka jostain syystä viehättää minua ja olen hieman ihastunut häneen. Olen kylläkin itse varattu ja mies myös, mutta ajatuksen tasolla on niin ihanaa ja piristävää haaveilla hänestä.
Voiko olla mahdollista että mies on todella ihastunut minuun suuresta ikäerosta huolimatta? Voiko vanhemmat miehet nähdä parikymppiset tytöt ”oikeina” naisina vai vain pikku tyttöinä?
Hän ottaa minuun jatkuvasti katsekontaktia, ryhmässä vilkuilemme salaa toisiamme mutta kun keskustelemme hän katsoo lempeästi ja hymyilee silmät tuikkien. Hän tulee juttelemaan herkästi ja keksii asiaa turhistakin asioista. Hän oli antanut esimiehelleni positiivista palautetta minusta ja toivonut että voisin jäädä kohteeseen.
Itse tunnen että välillämme olisi kipinää ja seksuaalista vetovoimaa mutta voiko tämä voimakas tunne olla yksipuolinen? 😂 Mistä tiedän onko hän edes hieman ihastunut vai yrittääkö hän olla vain mukava.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset fantasiat hopeaketulla tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla