Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka oikeasti katselee jotain standup koomikko Ismo Leikosta ?? Ja miten ihmeessä hänet on valittu johonkin USA;n koomikkojen kykyjenetsintäohjelmaan.

Vierailija
06.06.2019 |

Ismon huumori on nuivaa, tapa puhua erittäin ärsyttävä sekä ei saa selvää. Sitten vielä omaa historian missä löi hevosta nyrkillä päähän ja uhosi kuinka on metwursti.

kuka tuota haluaa tukea?

https://www.iltalehti.fi/viihde/a/200809298341133

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä hänen maneereistaan enkä saa naurukohtausta jutuistaan. Ei siis iske minuunkaan. Leikola taitaa olla samanlaisen ilmiön kohteena kuin Loiri parhaina päivinään. No kiva jos joihinkin uppoaa.

22/65 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmieliset turpeat kasvonpiirteet ja liian lyhyet raajat. Epäsiisti habitus. Kauheaa, jos jenkit luulevat meidän muidenkin suomalaisten olevan samanlaisia.

Täällä iskee sensuuri, mutta jenkkisivuilla olen kertonut kaikille hevosten pahoinpitelystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismon huumori perustuu kielellä leikittelyyn. On ilmiömäinen myös englanniksi.

Jos on äikän tunneilla ja enkun tunneilla nukkunut,ei Ismosta irtoa mitään,sen verran syvällistä tekstiä tulee.

Vierailija
24/65 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt ulkonäköön kannata puuttua, jokainen on sitä mitä on, eikä sitä muuksi saa. Ala-arvoista puuttua noin habitukseen.

Vierailija
25/65 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikola veti hyvän setin Conan O'Brienin ohjelmassa, se löytyy Youtubesta ja amerikkalaiset tykkäsivät siitä, kun se vitsaili sanan "ass" moninaisesta käytöstä amerikanenglannin slangissa.

Vierailija
26/65 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ismo on ihana- ja hyvin suosittu täällä! Kateus pitää ansaita,sääliä saa ilmaiseksi...

Jollakulla kuivelolla siellä kotimaassa on nyt hiekkaa ulkosynnyttimissä taas!Miten se on teiltä pois etteivät ksikki ole yhtä umpimielisiä todikkojs kuin te??

Hevosen hakkaaja Ismo. Hevospiireissä on sanonta " Kun taidot loppuu hakkaaminen alkaa ".

Vierailija
27/65 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaako olla hauska amerikan kielella?

Hyi!! Nyt meni Ismolta pisteet. Eläintenhakkaamista en hyväksy missään nimessä!!

Se nyt on yksi ja lysti jos jotain kakkia kojauttaa..

Veti konia turpaan.

Vierailija
28/65 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan mielestä vain pissa- ja kakkavitsit on hyviä.

Vierailija
29/65 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt joskus livenä. Kyllä nauratti. Sami hedberg taas ei. Hänen suosiotaan ihmettelen.

Vierailija
30/65 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on makuasioita. Ismo on välillä hauska, yleensä ei. Vitsit perustuu melkein aina kielellä leikittelyyn, ja onhan se joskus hauskaakin, mutta yleensä tylsää.

Vitsin voi ymmärtää, mutta se ei välttämättä silti naurata. Tiedoksi niille jotka väittää ymmärtämättömyydeksi.

Vierailija
31/65 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas on mielestäsi hauska?

Vierailija
32/65 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetellyt kuka jaksaa nauraa Leikolan jutuille jatkuvasti ja miksi Leikola esittää lavalla aina jotain pöhlöä?

Mistä tiedät että esittää vaan? 😉

Itse en ole Leikolaa katsellut tai kuunnellut vuosikausiin ja ihan vaan siksi että tyyppi ärsyttää minua niin paljon.

Oliko juuri siinä Jyrkissä joskus hokemassa katkennut nakki kädessään että "tässä on nyt rikkinäinen nakki"! Ilmeisesti oli hänestä (ja muista?) niin hauska juttu että se sakelin nakki oli mukana viikkoa myöhemmin näyttävässä jaksossa!

Tuon Jyrkiajan jälkeen en ole Leikolaa katsellut. Voihan olla että jutut on noilta ajoin parantuneet, en tiedä enkä aio ottaa selvää.

Miksi tuo kateuskortti muuten täytyy ottaa aina esiin? Kysyn sitä korttia viljelleille että tekö pidätte ihan kaikista ja kaikesta ja jos ette pidä niin onko se teillä inhoksi tmv naamioitua kateutta? Jos joku ketjun kateuskorttia vilautteleva voisi vastata tähän?

Vierailija
33/65 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas on mielestäsi hauska?

Jim Jefferies, eikä sekään ole aina hauska. Menee usein överiksi, ja koko ajan navanalusjuttuja, mutta silloin kun viitsii ajatella, myös osuu.

Vierailija
34/65 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ap se piikkipensas pois pyllystäsi, niin voi helpottaa. Tosin äo:si ei ehkä yllä nauramaan hyvälle huumorille. Ja Ismo Leikosta? :Dd Se on Leikola.

Vierailija
35/65 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis pidän itsekin vääränä sitä, että Leikola löi hevosta, mutta eiköhän se hevonen ole jo toipunut, ap. Toivu sinäkin. Pakkohan niille jutuille on kyllä nauraa, ja myöntää, että humoistina mies on nero. Esim. velka...

Vierailija
36/65 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetellyt kuka jaksaa nauraa Leikolan jutuille jatkuvasti ja miksi Leikola esittää lavalla aina jotain pöhlöä?

Itse en ole Leikolaa katsellut tai kuunnellut vuosikausiin ja ihan vaan siksi että tyyppi ärsyttää minua niin paljon.

Oliko juuri siinä Jyrkissä joskus hokemassa katkennut nakki kädessään että "tässä on nyt rikkinäinen nakki"! Ilmeisesti oli hänestä (ja muista?) niin hauska juttu että se sakelin nakki oli mukana viikkoa myöhemmin näyttävässä jaksossa!

Tuon Jyrkiajan jälkeen en ole Leikolaa katsellut. Voihan olla että jutut on noilta ajoin parantuneet, en tiedä enkä aio ottaa selvää.

Miksi tuo kateuskortti muuten täytyy ottaa aina esiin? Kysyn sitä korttia viljelleille että tekö pidätte ihan kaikista ja kaikesta ja jos ette pidä niin onko se teillä inhoksi tmv naamioitua kateutta? Jos joku ketjun kateuskorttia vilautteleva voisi vastata tähän?

Eiköhän fysiikkaa yliopistossa opiskellut mies ole ihan aidosti älykäs. Toisin kuin sinä ja ap.

Vierailija
37/65 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän fysiikkaa yliopistossa opiskellut mies ole ihan aidosti älykäs. Toisin kuin sinä ja ap.

Vierailija
38/65 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha no ehkä tuo selittää sitten sen miksei tuollainen huumori iske 😉 Olen liian tyhmä Leikolan jutuille 😅

Vierailija
39/65 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha no ehkä tuo selittää sitten sen miksei tuollainen huumori iske 😉 Olen liian tyhmä Leikolan jutuille 😅

Tuo on huono selitys.

Jotkut nauraa Uuno-leffoillekin, eikä se tee heistä sen fiksumpia.

Vierailija
40/65 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on makuasioita. Ismo on välillä hauska, yleensä ei. Vitsit perustuu melkein aina kielellä leikittelyyn, ja onhan se joskus hauskaakin, mutta yleensä tylsää.

Vitsin voi ymmärtää, mutta se ei välttämättä silti naurata. Tiedoksi niille jotka väittää ymmärtämättömyydeksi.

Niin tietysti, jos huumorintajua ei ole.