Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eivätkö nykyihmiset osaa lopettaa kituvia eläimiä?

Vierailija
06.06.2019 |

Tuttava sanoi törmänneensä kituvaan jänikseen ja oli vienyt sen eläinlääkäriasemalle lopetettavaksi. Matkaa oli puoli tuntia eli tämän ajan eläin joutui kitumaan turhaan, koska tämä ihminen on näin uusavuton. Uusavuttomuus on konkreettisesti eläinrääkkäystä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei vaan raaskinut tehdä sitä. Ei siinä ole kyse suoranaisesti osaamisesta.. Tappaminen vaan voi tuntua liian vaikealta, vakka tajuaisi, että niin pitää tehdä. 

Vierailija
2/16 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan näin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan harvoin yläpeukkuja, mutta ap ansaitsee sellaisen

Vierailija
4/16 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/16 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän perheen, jossa isä astui vahingossa sammakon päälle, kuului vain poks. Ja sitten se sammakko vietiin eläinlääkäriasemalle ja ehdotettiin, että se leikattaisiin kuntoon.

Vierailija
6/16 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos kärsijä on oma lemmikki, pitäisikö sekin vaan tappaa isolla kivellä ettei kärsi turhaan? Eikö se ole laitontakin kun kyseessä ei ole villieläin.

Vierailija
7/16 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos kärsijä on oma lemmikki, pitäisikö sekin vaan tappaa isolla kivellä ettei kärsi turhaan? Eikö se ole laitontakin kun kyseessä ei ole villieläin.

Pahasti loukkaantunut kärsivä eläin pitää lopettaa. Se ei ole jokamiehenoikeus vaan kaikkien velvollisuus.

Vierailija
8/16 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä oikeastaan edes miettinyt, mutta nyt tajusin, etten taitaisi osata lopettaa mitään ns isompaa eläintä.

Vierailija
9/16 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/16 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa lemmikeistä on kesytettyjä villieläimiä.

Vierailija
11/16 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako aihetta samasta asiasta pitää olla?

Vierailija
12/16 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on auton takakontissa kirves, jos satun ajamaan jonkun elikon päälle. Kopautan sillä.

Vierailija
13/16 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei vaan raaskinut tehdä sitä. Ei siinä ole kyse suoranaisesti osaamisesta.. Tappaminen vaan voi tuntua liian vaikealta, vakka tajuaisi, että niin pitää tehdä. 

Tällaiset ihmiset ovat PELKUREITA jotka eivät ansaitse elää

Vierailija
14/16 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeassa

Vierailija
15/16 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nostelee omia aiheitaan ja komppailee itseään. -5p/valekomppailuviesti.

Vierailija
16/16 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joskus teininä löysin kaverin kanssa pesästä tippuneen linnunpoikasen, joka oli loukkaantunut. Juteltiin mitä tehdä ja kaveri sanoi, ettei kykene sitä lopettamaan. Minä sitten lopetin, vaikka todellakin pahaa teki. Koulussa tämä kaveri sitten selosti tapauksen niin, että hän on niin herkkä, ettei kyennyt, mutta tuo ei ole, kun pystyi.

Silloin suututti. Toinen teki siitä , että ei kyennyt toimimaan oikein , positiivisen ominaisuuden. Olen todella eläinrakas ja eläimen lopettaminen oli mulle kova paikka.

Saman ilmiön olen muuten nähnyt muussakin elämässä. Jotkut ihmiset nakittaa ikäviä asioita muille ja kääntävät sen, ettei heillä ole selkärankaa toimia oikein, merkiksi omista hyvistä ominaisuuksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme