Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Julkinen terveydenhuolto ja labratulosten ilmoittaminen

Vierailija
06.06.2019 |

Pitääkö teidän itse tiedustella vastauksia ? Vai soittavatko lääkärit tai hoitajat teille vastaukset ilman erillistä soittoaikaa

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aina tilannut soittoajan. Paitsi kerran kun oli jotain vialla, lääkäri soitti itse jo samana päivänä. Kannattaa tilata soittoaika. Ainakin minulle on lääkäri joka kerta neuvonut, että kokeissa käytyäsi tilaa soittoaika. 

Vierailija
2/4 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pitää soittaa ihan siihen ajanvarausnumeroon ja kysellä tuloksia, labrasta kertovat koska kannattaa soitella (itse kyllä katson tulokset vaan kannasta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

omakanta.fi-palveluun tulevat kaikki tulokset heti kun ovat valmiita. Liian korkeat arvot on merkitty punaisella. Sieltä näkee ensi hätään, mikä on tilanne. Jos tuloksissa ei ole ongelmia, lääkäri ei ehkä ehdi heti soittamaan.

Kannattaa siis jättää soittopyyntö, mutta voi myös tarkistaa omakannasta.

Vierailija
4/4 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sen soittoajan joutuu varamaan, perään soitetaan jos tuloksissa on jotain vialla.

OmaKannasta voi tarkistella joo itse niitä tuloksia valmistumisen jälkeen, mutta tärkeintä on käydä ne tulokset lääkärin kanssa, että lääkitykset ja hoidot saadaan kohdilleen.