Naapuri valittaa meidän grillistä
Onko muilla tämmöistä? Miten joku hiiligrilli voi vaivata ketään niin paljon? Ja ihan omalla pihalla grillataan omakotitalossa, mutta se kuulemma savuaa liikaa.
Kommentit (28)
Huh, sehän on vain grilli, käytetään silloin tällöin eikä pitkää aikaa kerralla. Vs. ketjupolttajan naapurissa eläminen, jatkuva kärytys ympäri vuoden ja vielä paha hajukin, naapurin grillin ainoa haittapuoli on yleensä se, että itsellekin tulee nälkä.
Mitä hiiliä muuten käytätte? Itsellä meinas hermo mennä omaan grilliin kun tuli ostettu erästä private label halpismerkkiä. Savutti ihan sairaasti, vaihdoin suosiolla takaisin kalliimpaan merkkiin.
Ette välitä. Jotku valittaa vaan valittamisen ilosta niin kannattaa ne jättää aivan omaan arvoonsa
Siis kysyjä voisi miettiä vähän toisten näkökulmasta asiaa. Tykkäisitkö itse jo sun asunnon sisällä haisis mun grillin savut?? Niin, et varmasti tykkäisi. Hyvään naapurisopuun kuuluu että hieman tutkaillaan mihin se tuuli vie ne savut eikä kärytetä holtittomasti naapureille savuja!
En ole koskaan ymmärtänyt, että jos haluaa asua omakotitalossa ja sen tuomilla eduilla omaan vapauteen omassa pihassa, niin miksi ihmeessä se ostetaan alueelta, jossa naapurin seinä on käsivarren mitan päässä? Täysin verrannollista rivitalo- ja kerrostaloasumiseen.
Noh, tyhmä pää etc.
Kylla elama Suomessa on vaikeata, pitaa olla hiljaa, hajuton ja mauton. Mitaan elamisen merkkeja ei saa nakya missaan. En jaksaisi.
Tarjoaisin mielelläni naapurille kans, mutta se on niin tuimana aina, jos grillataan :(
Eikö muilla ole tosiaan tällaista tai joku joka paremmin osaisi omakohtaisia kokemuksia kertoa, että mikä siinä savussa on niin kamalaa, että se vie yöunetkin moneksi päivää?
Itse vaan tykkään grillin hajusta, niin en tajua... ja mitä se väärin grillaaminen on, jos sekin voi vaikuttaa?
Ap