Te joiden mielestä Timo Harakka oli ärsyttävä toimittajana, onko hän mielestänne vielä ärsyttävämpi ministerinä?
Kommentit (14)
Mistähän sen voisi tietää, kun ei vielä päivääkään ole ollut ministerinä?
Ihminen joka ei kuuntele neuvoja eikä kestä kritiikkiä on missä tahansa asiantuntija- tai johtavassa asemassa todella huono. Näitä on muitakin kuin harakka. yksi esim. persujen mestari Halla-aho jolla on joku sönkötyssaivartelu joka kerta kun tuo huomaa olevansa väärässä mutta ei halua myöntää sitä.
Ennemmin Mestari oppii pyytämään Hillalta anteeksi kuin Harakka edes noutamaan keppiä. Oho, niin tais käydä jo Merstarin kohdalla...
Riippuu siitä, kuinka alkaa ministerin töitä tehdä ja ministerinä esiintyä.
Siinähän ei voi syytellä ja kritisoida muiden tekemisiä, kuten oppositiopoliitikkona, vaan "keksiä" itse ratkaisuja ongelmiin.
Ei ole vielä ollut sekuntiakaan ministerinä niin vertailu on vähän vaikeaa. Mitä ajat oikein takaa?
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin Mestari oppii pyytämään Hillalta anteeksi kuin Harakka edes noutamaan keppiä. Oho, niin tais käydä jo Merstarin kohdalla...
Mistä tiedät, ettei ole pyydellyt moneen kertaan jo kauan sitten.
Mä veikkaan että Antti nimitti Harakan työministeriksi koston takia. Harakka oli Antin pahin vastustaja puheenjohtajakisassa, mutta työministerinä on mahdoton onnistua. Varsinkaan nyt kun Suomi on ajautumassa lamaan.
Harakka on itseään omnipotenttina pitävä, leuhka teatteripelle. Lindtman ei hänestä kauaksi jää "tästä ei saa sitten puhua"-paimenkirjeineen. Rinteellä ei ole kuin yksi missio, päästä kalifiksi, eikä järjen häivää päässä. Oi miksi ei demareissa ole muita fiksuja kuin Liisa Jaakonsaari ja hänkin on niin vanha ja kotimaanpolitiikan ulkopuolella, ettei hänestä ole enää minnekään. Lipponen oli fiksu, näkökykyinen ja erinomainen verkostoituja, vaikka olikin mörähtelijä, ja Louekoski ymmärsi lukuja. Nyt näyttää pahalta, todella pahalta tässä kyllä.
En pysty nökemään häntä ministerinä.
Kamalaa ministeri joka osaa edustaa mihin olemmekaan joutuneet. Vaaditaanko jatkossa kaikilta ministereiltä esiintymiskykyä? Ei kai vain.
Typerys, joka ajaa ajokorttia 17 vuotiaille. Sitenkö hiilidioksidin määrää saadaan vähennettyä ja liikenneonnettomuudet alenemaan??
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan että Antti nimitti Harakan työministeriksi koston takia. Harakka oli Antin pahin vastustaja puheenjohtajakisassa, mutta työministerinä on mahdoton onnistua. Varsinkaan nyt kun Suomi on ajautumassa lamaan.
Moi, mä olen mies tulevaisuudesta ja kerron sen että Antti joutuu eroamaan loppuvuodesta. Tilalle tulee Sanna Marin ja maahan iskee katastrofi niin Sannan kuin koronankin muodossa.
Perustyömalli jkdshjacgnre vrh vtrvher vhthretvhr trtvhrtehv vhrtvhrtehre trvhre.