Nousiko vuokra ja asut pk seudulla? Nyt löytyi helppo ratkaisu ongelmaan.
"PK-seudulla myydään satoja kerrostalokaksioita ja -kolmioita alle 150 000 eurolla - Ilta-Sanomat" https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010647945.html
Tästä ratkaisu monen asumistuki loukussa olevalle ihmiselle ja tulee halvemmaksi asua kuin maksamalla kalliita jopa yli 700 euron vuokria. Oiva tilaisuus oikeasti.
Ei tarvitse maksaa itseään kipeäksi vuokralordeille vaan kaikki jää itselle. Ostamalla kaksi voit laittaa toisen vaikka vuokralle. Silloin sinulle ei itsellesi ei koidu mitään kuluja kun köyhä vuokralainen maksaa kaiken.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Asunnon ostamiseen tarvitsee edelleenkin säästöjä. Miten ihminen säästää monta kymmentä tuhatta jos ei ole varaa edes 700€/kk vuokraan?
Kela maksaa asuntolainan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asunnon ostamiseen tarvitsee edelleenkin säästöjä. Miten ihminen säästää monta kymmentä tuhatta jos ei ole varaa edes 700€/kk vuokraan?
Muhammedeille saattaa maksaa muttei suomalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kela anna 20k€ könttäsummia.
Vierailija kirjoitti:
Noihin ei taida saada asumistukea?
Niin, niitä tukiahan sitä pitäisi aina saada.
Vierailija kirjoitti:
Asumistuki on hyvin hyvin pieni ja jos nyt kykenee maksamaan tuon 700€/kk niin sopii pankin kanssa vain satasen kaksi pienemmän kuukausilyhennyksen.
Eihän asumistuki ole kuin vaivaiset 70% vuokrasta.
Homehtukoon asuntosijoittajien käsiin ne kämpät. Kukaan ei niihin
halua asumaan.
Outoa, että ensin valitetaan miten pieni on jokin vuokratuki ja nyt se onkin iso raha?
Miten ihmiset ovat kertoneet maksavansa itse jopa yli 1000 euron vuokria?
" Minulla on 900e vuokra, jonka maksan joka kuukausi" ?
Nytkö se ei sitten olekkaan mahdollista maksaa puolta pienempää summaa lainanlyhennyksenä??
Vierailija kirjoitti:
Outoa, että ensin valitetaan miten pieni on jokin vuokratuki ja nyt se onkin iso raha?
Nytkö se ei sitten olekkaan mahdollista maksaa puolta pienempää summaa lainanlyhennyksenä??
Eihän nuo maksa 1000€ vuokrasta yhtään mitään kun ensin kela maksaa asumistukena siitä 700€ ja sen lopun 300€ kela maksaa toimeentulotukena siihen päälle. + Sähkön,veden,kotivakuutuksen,ruuat,bussikortit.. jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nuo maksa 1000€ vuokrasta yhtään mitään kun ensin kela maksaa asumistukena siitä 700€ ja sen lopun 300€ kela maksaa toimeentulotukena siihen päälle. + Sähkön,veden,kotivakuutuksen,ruuat,bussikortit.. jne jne.
Rotat ei yleensä maksakkaan mitään mistään. Kaikki tuolle eliitille kustannetaan valtion piikkiin.
Halpoja asuntoja. Mutta ihan vielä ei kannata ostaa koska lama on vasta alussa. Pakkohuutokaupoista saa sitten halvemmalla. Näin kävi 90 luvullakin.
Vierailija kirjoitti:
Ja... Ongelmaksi muodostuu se ettei saa lainaa mistään.
Kyllä niitä syitä ja selityksiä tuntuu aina löytyvän. Paljon puhetta ja vähän tekoja..
Vierailija kirjoitti:
Kela maksaa kyllä koko vuokran, mutta omistusasuntoon joutuisi laittamaan sitä omaa rahaa minkä kela antaa niinkuin lapsille viikkorahan, mutta vain kerran kaksi kuukaudessa.
Ei vuokra asukeilla ole mitään omaa rahaa vaan he elävät valtion siivellä. He eivät ole vielä kasvaneet aikuisiksi.
Voisiko valtio ruveta lainoittamaan köyhiä? Luulen kyllä että hallituksen tavoite on ennemminkin pitää köyhät köyhinä kuin sallia heille ihmisarvoinen elämä.
Miten on edes mahdollista ettei yli 30 vuotiailla ikänsä töitä teheneillä olisi säästöjä? Ovatko tuhlanneet aina palkkansa??
En halua omistaa asuntoa. Asun mieluummin vuokralla. En ole koskaan saanut asumistukea.