Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Söin eilen liikaa vaikka laihdutan

Vierailija
06.06.2019 |

Harmittaa.
Olen alkuvuodesta aloittanut laihdutuksen ja saanutkin noin 14 kiloa pois.
En noudata varsinaisesti mitään ruovavaliota muuten kuin että herkut ym minimissä ja annoskoot kohtuulliset. Syön vain kun on nälkä eli en seuraa kello kädessä ruokailujani. Minulla on ollut jonkinnäköinen ahmimishäiriö joka puhkesi seitsemän vuotta sitten kun pudotin raskauskiloja. Silloin söin kellon tarkasti ja vähähiilarisesti. Laihduin kyllä hyvin mutta tavoitepainon jälkeen taivas repesi ja ahmin parissa vuodessa kolmisenkymmentä kiloa painoa takasin! Nyt en ole ahminut sitten tammikuun(ei ole tehnyt edes mieli) enkä enää koskaan palaa siihen kello kädessä syömiseen jolloin ruoka pyöri koko ajan mielessä. Jos on tehnyt mieli karkkia niin olen sitä syönyt mutta siinäkin annoskoko on pysynyt pienenä, esim pätkis tai muutama hedelmäkarkki. Makeat herkut ovat olleet kompastuskiveni ja se jota himoitsen. Jostain syystä tämä himo on kadonnut kokonaan! Paitsi eilen..
Tein illalla popcorneja ja söin melkein koko 5 litran kattilallisen niitä!! Lisäksi söin kymmenisen hopeatoffeeta ja kuusi omar karkkia. Muten päivällä söin ihan normaalisti kuten aiemminkin. Ahmin aiemmin paljon enemmän kerralla ja nyt onneksi pystyin lopettamaan "ajoissa".
Nyt silti pelottaa että jääkö tämä päälle... Nyt ei onneksi tee todellakaan mieli syödä mitään ja vieläkin on ällö olo eilisestä ja sormissa vähän turvotusta. Olin eilen yksin kotona (lapset oli kyllä kotona mutta omissa huoneissaan illalla kun söin). Mies tulee onneksi tänään ja jos se vähän himmaa kun en kehtaa hänen edessään syödä.
Lähinnä siksi kirjoitin tänne kun en voi kenellekään aiheesta puhua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hui.

Vierailija
2/4 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, hui.

Tämä oli itse asiassa hyvä kommentti! Kiitos!

No niinpä, mitä sitten? Unohdan koko asian enkä jää vellomaan. Elämäntapamuutosta tässä ollaan tekemässä ja mässäilyt kuulu välillä elämään. Tänään on uusi päivä 😊

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teknisesti ottaen et sinä enää laihduta. Laihdutit alkuvuoden ja nyt lopetit.

Ei kukaan puhuisi lopettaneensa tupakoinnin jos kuitenkin samaan aikaan polttaa parit sauhut.

Mutta aloita uudestaan laihdutus. Ei kai siinä sen ihmeellisempää.

Vierailija
4/4 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teknisesti ottaen et sinä enää laihduta. Laihdutit alkuvuoden ja nyt lopetit.

Ei kukaan puhuisi lopettaneensa tupakoinnin jos kuitenkin samaan aikaan polttaa parit sauhut.

Mutta aloita uudestaan laihdutus. Ei kai siinä sen ihmeellisempää.

Ja tänään voi taas jatkaa laihdutusta. Eilen oli eilen, ei siitä kannata sen enempää murehtia. Yksi hairahdus ei pilaa laihdutusta eikä kymmenenkään hairahdusta.