Kukaan ei muistanut minua syntymäpäivänäni, ostin itselleni kirjan ja valehtelin että menee ystävälle lahjaksi, jotta sain sen pakettiin - olenko säälittävä?
Sain sen kauniiseen pakettiin ja avasin sen kotona itse. Jäi jotenkin tyhmä olo.
Kommentit (23)
Hyvää syntymäpäivää 😘 ja itse kun ostaa niin saa parhaat lahjat!
Olethan itse itsesi paras ystävä, joten laita tämän piikkiin. Sitäpaitsi Mr. Beankin laittoi aina itselleen synttäri- ja joulukortteja. Et ole yksin! ;)
Ihana :) Ei tuossa mitään säälittävää ole. Kovasti onnea!♡
Minäkin ostan itselleni lahjan aina, kun joku syy sellaiselle löytyy. Viimeksi ostin itselleni valmistujaislahjan, muita en saanutkaan.
Myöhästyneet onnittelut sinulle!
Eihän sitä olisi tarvinnut kertoa, kenelle kirja tulee. ”Saisiko sen pakettiin? Tulee lahjaksi” – harvoin myyjä enää tuon jälkeen kysyy, että kenelle. Ja tottahan se olisi ollut joka sana: tuli lahjaksi SINULLE. :D
Itsehän tilasin viime vuonna omien synttäreideni alla itselleni kokonaisen kakun. :D
Olen tehnyt samaa. Voi pienen hetken kuvitella että on saanut paketin joltain oikealta ystävältä. Onhan se säälittävää, myönnän kyllä itsekin!
Ei oo, saa itseään ilahduttaa! :-) Myöhästyneet onnittelut!
Minä ostan joka joulu lahjan itselleni. Annan myyjän paketoida ja avaan sitten jouluna.
Seuraavaksi taidan minäkin ostaa kakun, kun on synttärit. Viimeksi kun joku muu on leiponut minulle kakun, olen ollut 12-vuotias. Seuraavaksi vuosia kilahtaa 37.
Ostin kerran itselleni joululahjan noin, kirjan lahjapaperissa. Tiesin, etten saa keneltäkään lahjaa sinä jouluna. Vanhemmat sukulaiset laittoivat rahaa, ja tyttäreni eli pahinta teiniangstiaan eikä todellakaan olisi ostanut minulle lahjaa.
Olen myös ostanut hajuvesiä ja koruja niin, että pyydän ne lahjapakettiin, vaikka tulevat minulle. Esim. äitienpäiväksi tai syntymäpäiväksi. Ihana avata sellainen kaunis paketti eikä jotain muovipussia.
Kyllä yksinäinenkin ihminen tykkää hemmottelusta. Haleja saan onneksi lapsenlapsiltani.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan joka joulu lahjan itselleni. Annan myyjän paketoida ja avaan sitten jouluna.
Seuraavaksi taidan minäkin ostaa kakun, kun on synttärit. Viimeksi kun joku muu on leiponut minulle kakun, olen ollut 12-vuotias. Seuraavaksi vuosia kilahtaa 37.
Kyllä minä aikuisena olen leiponut kakkuja ihan omille nimppareilleni tai synttäreilleni, ja tarjonnut muille. Miksei sitä voi itse sankari tehdä? Tykkään tehdä varsinkin nimpparikakun, kun mun nimpparit on kesällä mansikkasesongin aikaan.
Ja parasta vielä: lahjapaketin sisältö on aina taatusti mieluinen!
Ennen kuin kukaan tulee dissaamaan tänne, sanon vielä että ostan paljon lahjoja myös muille. Varsinkin sellaisia ex tempore, kun tulee vastaan jotain, mitä tiedän toisen oikeasti tarvitsevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä aikuisena olen leiponut kakkuja ihan omille nimppareilleni tai synttäreilleni, ja tarjonnut muille. Miksei sitä voi itse sankari tehdä? Tykkään tehdä varsinkin nimpparikakun, kun mun nimpparit on kesällä mansikkasesongin aikaan.
En jaksa enkä halua olla aina se, joka tekee itselleen ja muille. Olisi mukava, että joskus olisi saamapuolella ja istuisi kahvipöytään jonka joku muu on tehnyt minua varten.
Todellakin tiedän, että itse voi tehdä itselleen vaikka mitä. Huokaus.
Todella olet. Syntymäpäivä vouhotuksen ymmärtää alle 10 vuotiaalta.
Minä ostan itselleni ympäri vuoden joululahjoja. Jos esim. kesän lopussa onnistun löytämään aleista kauniin kesämekon, jolle ei ole enää siinä vaiheessa (kelien viiletessä) tarvetta, ostan ja paketoin sen (itse!) ja laitan kotona yhdelle tietylle hyllylle odottamaan joulua.
Loka-marras-joulukuussa tulee osteltua eniten, mutta onpa minulla tuolla jo nyt pari pakettia odottamassa.
Asiat jotka päätyvät joululahjoiksi ovat yleensä sellaisia jotka olisivat mukavia, mutteivät juuri sillä hetkellä välttämättömiä. Esim. kirja, jonka olen halunnut lukea jo pitkään, mutta tiedän ettei minulla tule olemaan aikaa ennen seuraavaa pitkää lomaa. Tai uudet pyyhkeet, kun vanhoilla kulahtaneillakin pärjää ”ainakin vielä tämän kesän”. Jne.
En muista itsekkään omia synttäreitäni joten lahjattomuus ei haittaa.
Sehän tuli lahjaksi!
Hyvää syntymäpäivää!
Myöhästyneet onnittelut 💝