Hyvänhajuinen ja pitävä deodorantti?
Tuoksumerkkien sticksit kyllä tuoksuvat usein hyvälle, mutta ne eivät ole tarpeeksi pitäviä. Pitäisi olla varmaan antiperspirantti. Mutta niistä rexonista yms. onnistun aina ostamaan jonkun liian terävän tuoksuisen. Mikä olisi hyvä deodorantti tuoksun ja pidon suhteen?
Kommentit (14)
Vichyn turkoosikorkkinen 48h antiperspirant roll on tuoksuu todella miellyttävältä ja estää hikoilua hellekelillä. Saa apteekista noin kympillä.
Tykkään kovasti Yves Rocherin lootuksenkukalta tuoksuvasta dödöstä. Kuivuu nopeasti, ei ärsytä ihoa ja pitää kainalot kuivina. Hintakaan ei ole kummoinen, kolmisen euroa ainoastaan.
Miesten osastolta löytyy kestävimmät.
Secretin dödöt, mutta niitä ei tietääkseni saa Suomesta. Hamstrasin USAn matkalla niitä useamman kappaleen.
Vierailija kirjoitti:
Peseydy niin et tarvitse mitään myrkkyjä
Terveisin: Ilmastoidulla autolla ilmastoituun toimistoon istumaan kulkeva, aina kukkasilta tuoksuva muita parempi ihminen.
Ostan aina tuoksuttoman dödön. Tuoksuni tulevat hajuvesistä.
Ostin tätä: http://www.rexona.fi/products/variant/1232674/maximum-protection-clean-…
Maksoi 10e mutta olen ollut tyytyväinen. Pari kertaa on pettänyt kun olen käynt lenkillä, pyöräillyt töihin ja vielä töissäkin hikoillut kunnolla, mutta yleensä on kyllä pitänyt (ja tuossakin kun on pettänyt olen vaihtanut paitaa ja ehkä hikoillut dödöä pois, enkä ole lisännyt).
Hajusta en osaa sanoa, että onko jonkun mielestä pistävä vai ei, mielestäni haju on mieto.
Olen mies ja käyttänyt nyt vuosia doven eri antiperspirantteja, niitä roll on-dödöjä, ja itsellä toimivat loistavasti. Omaan nenään sopivan mietoja tuoksuja eikä oikeastaan koskaan ole pettänyt.
Joskus kokeillut jotain "laatu"merkin stickejä, eikä toimi yhtään. Eivät kestä vaan kohta jo kainalot dunkkaa...
Ainoa antiperspirantti, joka itselläni tehoaa eikä petä, on Dermosilin Man. Halpa ja tehokas!
Mä käytän myös noita Rexonan maximum protection - dödöjä, mutta niissä ei ainkaan kovin voimakas tuoksu ole missään. Parempi minulle niin, on tehokas eikä pahemmin tuoksu.
Ostan miesten puolelta dödöni (merkillä ei niin väliä, mutta aina roll-on). Ja vain puhtaaseen kainaloon, ei lisäyksiä päivän mittaan.
Jos tosi pitävän dödön haluaa niin suosittelisin kans tuota Rexonan maximum protection-sarjaa. Varsinkin se Sport Srength on tosi hyvä. Niissä ei kaikissa ole mielestäni niin hyvä tuoksu mutta niitähän kannattaakin laittaa illalla suihkun jälkeen, silloin se antaa parhaan suojan kun yön ajan vaikuttaa. Aamulla siis peset sitten kainalot vedellä ja saippualla joten se tuoksu häviää. Toinen hyvä antiperspirantti on Biothermin Eau Pure. Siinä on aika miellyttävä tuoksu joka aika pian häviääkin kainaloon laittaessa, kun tuote on kuivunut. https://eleven.fi/biotherm-eau-pure-deo-roll-on
Peseydy niin et tarvitse mitään myrkkyjä