Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä ei koskaan puhuta hyvistä narsisteista?

Vierailija
05.06.2019 |

Niin miksk ei?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sellaisia ei ole olemassakaan.

Vierailija
2/16 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä sinäkään heistä keksinyt mitään sanottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eheheeeeeeejehhee

53 vuoden kokemuksella voin sanoa, että onneksi se on ohi ja ei ikinä.Ja se hyvä oli se, että se loppui.Meni 3vuotta toipuessa....

Vierailija
4/16 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sellaisia ei ole olemassakaan.

Google.

Vierailija
5/16 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyvä narsisti ja kiltti psykopaatti. Minut huomaa katseesta ja yli raiteen pudottelevista kommenteista.

Ajattelen aina kollektiivista etua, vaikka näen oman etunikin.

Egoni saa tyydytystä kun toimin kuten Jeesus, vaikka tiedän miten aiheuttaisin eniten tuhoa.

Leijun kivoissa pöyhkeissä olotiloissa, kun autan nuorempia ja heikompia.

Vierailija
6/16 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hyvä narsisti ja kiltti psykopaatti. Minut huomaa katseesta ja yli raiteen pudottelevista kommenteista.

Egoni saa tyydytystä kun toimin kuten Jeesus, vaikka tiedän miten aiheuttaisin eniten tuhoa.

Olet tavallaan kuin jumala.

Osaat ennustaa asioita ja nähdä pitkälle.

Olet todella törkeä jätkä. Esität hyvää tyyppiä.

Voisin rakastua sinuun.

Vierailija
7/16 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin rakastua sinuun.

En esitä hyvää jätkää tai tyyppiä.

Satutan myös itseäni ja kerjään sääliä. Kun pistän mukama tupakaksi pihalla, niin nautin siitä miten jotkut tuntevat ylemmyyttä minua kohtaan ja annan sen heille taivaslahjana.

Annan hyvin halpamaisia lahjoja. Se tavallaan paljastaa heidän omat pimeät tunteensa.

Nautin siitä hyvin paljon. En edes pidä tupakoinnista, mutta sen psykologiset vaikutukset ympäristöön on mahtavat.

Vierailija
8/16 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm'kay

Vierailija
9/16 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä narsisteja ei ole olemassa.

Siksi heistä ei voi puhua hyvää. Ei ainakaan sellainen ihminen, joka on elänyt ja kokenut yhteiselämää,

narsistin kanssa.

Kokeile tehdä samoin, ehkä sitten tiedät.

Vierailija
10/16 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin rakastua sinuun.

En esitä hyvää jätkää tai tyyppiä.

Satutan myös itseäni ja kerjään sääliä. Kun pistän mukama tupakaksi pihalla, niin nautin siitä miten jotkut tuntevat ylemmyyttä minua kohtaan ja annan sen heille taivaslahjana.

Annan hyvin halpamaisia lahjoja. Se tavallaan paljastaa heidän omat pimeät tunteensa.

Nautin siitä hyvin paljon. En edes pidä tupakoinnista, mutta sen psykologiset vaikutukset ympäristöön on mahtavat.

Kiitos ! Nauroin eka kertaa tänään. Oot kyllä siisti jätkä! Saanko liittyä hoviisi? Vai on sinulla sellaista. Löysin sielunveljeni.

Vierailija
11/16 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään persoonallisuushäiriötä ei todeta, jos se ei aiheuta haittaa kenellekään. Eli harmitonta narsistista persoonallisuushäiriötä ei ole olemassa. Kaikilla on jossain määrin narsistisia ominaisuuksia, koska se on selviytymisen edellytys. Häiriöstä aletaan puhumaan vasta, kun se aiheuttaa ongelmia itselle tai muille.

Vierailija
12/16 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia olla hyvää tekevä narsisti kuin hyvä narsisti. Tosin se hyvän tekeminenkin loppuu sekunnissa jos on oma etu kyseessä.

Vierailija
13/16 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On eri asia olla hyvää tekevä narsisti kuin hyvä narsisti. Tosin se hyvän tekeminenkin loppuu sekunnissa jos on oma etu kyseessä.

Brunetti pörröpää vastailee hetken ajan.

Kyllä se mun etu lähinnä on että leijailen hyvän jätkän roolissa ja välillä annan niitä armopaloja muille etten näyttäisi liian mahtavalta ja hauskalta muiden silmissä. Sitten käyn tupakalla pihalla että tuntevat ylemmyyttä luuseria tapaa kohtaan.

Saatan kyllä myös muiden mieliksi esittää vähän hömelöäkin. Joskus on ihanaa jos joku menettää malttinsa kun olen muka niin yksinkertainen. Silloin minusta tulee tavallaan pyhimys, kun minua kohtaan on tehty vääryyttä hehe hehe.

Muistan miten jo pienenä suoritin tälläistä viatonta psykopatiaa siskoani kohtaan. Joskus ylensin hänet vanhempieni silmissä ja silloin tunsin että minä olen se Jeesus.

Ihmiset tykkää siitä ja minulle tulee todella hyvä olo kun kontrolloin koko ympäristöä. Luon turvallista ja itsevarmaa ilmapiiriä.

Kyllä kilttejä ja nättejäkin psykopaattisia setiä on olemassa.

Vierailija
14/16 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hyvät narsistit on hyvän näköisiä ja pahat on hirviön näköisiä kuten jammu.

Vierailija
15/16 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olosuhteet ja ympäristö ne tekijät, jotka muodostavat narsistista hyvän tai kiltin?

Onhan selvää että jos narsisti pyrkii miellyttämään muita, niin hän on ihan selvä ihme ja hyväntekijä lähipiirissään.

Suomalainen sosialismi vähentää tuollaista narsismia, kun ei tarvita hyväntekijöitä.

Toki aktiivimallilla paiskiva viiden miehen edestä töitä tekevä ihminen voisi olla hyvä kiltti narsisti.

Minusta tuntuisi kyllä epäilyttävältä olla tälläisessä teatterissa mukana. En tykkää kävellä tyhjän päällä, vaikka ympärillä tapahtuisi vain hyvää ja tuntisin itseni muita paremmaksi.

En oikein nauttisi jos halveksisin narsistin tapaa röökata tai kiroilla. Etenkin jos hän haluaisi että teen niin.

En pidä siitä että ajattelen itseni paremmaksi ja että hän kontrolloi ajatteluani tiettyyn suuntaan.

Tuo tyyppi alkoi vituttamaan minua.

Vierailija
16/16 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kihartaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brunetti pörröpää vastailee hetken ajan.

Kyllä se mun etu lähinnä on että leijailen hyvän jätkän roolissa ja välillä annan niitä armopaloja muille etten näyttäisi liian mahtavalta ja hauskalta muiden silmissä. Sitten käyn tupakalla pihalla että tuntevat ylemmyyttä luuseria tapaa kohtaan.

Saatan kyllä myös muiden mieliksi esittää vähän hömelöäkin. Joskus on ihanaa jos joku menettää malttinsa kun olen muka niin yksinkertainen. Silloin minusta tulee tavallaan pyhimys, kun minua kohtaan on tehty vääryyttä hehe hehe.

Muistan miten jo pienenä suoritin tälläistä viatonta psykopatiaa siskoani kohtaan. Joskus ylensin hänet vanhempieni silmissä ja silloin tunsin että minä olen se Jeesus.

Ihmiset tykkää siitä ja minulle tulee todella hyvä olo kun kontrolloin koko ympäristöä. Luon turvallista ja itsevarmaa ilmapiiriä.

Kyllä kilttejä ja nättejäkin psykopaattisia setiä on olemassa.

https://fotografias.lasexta.com/clipping/cmsimages01//2017/01/05/CA68E9…;

Niin että onko tuijotuksessa jotain vikaa vai?

Aika vinksallaanhan se setä on mielestäni kyllä joo.

Kiltti ja syytön?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi