Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä naiset ajattelette miehestä, jolla seisoo jo pelkästä halauksesta?

Vierailija
05.06.2019 |

Itsellä siis tuollainen "erektio ongelma", että pelkkä puolison halailu saa monesti alakerran heräämään ja vaikka ollaan oltu jo 10v yhdessä sama vaiva toistuu. Asia nolostuttaa minua ja yritän peitellä seisokkia. Puoliso ei ole maininnut mitään tai sitten ei ole vaan huomannut. Miten itse suhtautuisitte asiaan?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelen sellaisesta miehestä vs. Mitä ajattelen perustaviksesta tekopyhine moraaleineen, joka sallii kostamisen tai kiusaamisen.

En paljon mitään, yksi ominaisuus muiden joukossa.

Vierailija
22/42 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun miehellä ei ole muuta mielessä kuin seksi, täytyy olla tosi tyhmä kaveri.

Voisin sanoa, että tuollainen mies on eläimen tasolla. Ja nehän ne eniten lisääntyvätkin, vaikka ei olisi rahaa centtiäkään, elättää omaa perhettään.

Eletään vain viettien ohjaamana. Ja yhteikunta maksaa...

Harvoin on kyllä noissa tilanteissa seksi mielessä. Monesti käy niin, että olen vaikka tiskaamassa ja puoliso ohimennen käy halailemassa, niin kohta alkaa etumus pullottaa.

Vieraiden kanssa ei tietenkääm samaa ongelmaa.

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin kerran kaupassa erääseen vanhaan ihastukseeni ja juttelimme kaikenlaista, kunnes hän hiljeni. En olisi edes ajatellut mitään sen enempää hiljenemisestä ellei hän olisi tehnyt pikaista vilkaisua alaspäin. En ajatellut sen enempää, vaan vilkaisin myös ja siellähän pöksyissä olikin kunnon kohouma.

Kun mies huomasi minun vilkaisuni ja asian huomaamiseni, niin hän toivotti mukavat kesälomat ja lähes juoksi pois paikalta. Asia oli mielestäni jotenkin kutkuttavan ihana ja olin mielissäni. Noloa se ei ollut missään tapauksessa, vaikka miehen mielestä näin olikin. Olemme yli nelikymppisiä.

Vierailija
24/42 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin kerran kaupassa erääseen vanhaan ihastukseeni ja juttelimme kaikenlaista, kunnes hän hiljeni. En olisi edes ajatellut mitään sen enempää hiljenemisestä ellei hän olisi tehnyt pikaista vilkaisua alaspäin. En ajatellut sen enempää, vaan vilkaisin myös ja siellähän pöksyissä olikin kunnon kohouma.

Kun mies huomasi minun vilkaisuni ja asian huomaamiseni, niin hän toivotti mukavat kesälomat ja lähes juoksi pois paikalta. Asia oli mielestäni jotenkin kutkuttavan ihana ja olin mielissäni. Noloa se ei ollut missään tapauksessa, vaikka miehen mielestä näin olikin. Olemme yli nelikymppisiä.

Voi ressu, etkö ennen ole avainnippua taskussa nähnyt :D:D

Vierailija
25/42 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on samanlainen. Minusta se on erittäin imartelevaa.

En ole mikään halailija, mutta jos nyt jollakulla muullakin miehellä sattuisi seisomaan jos halaisin sitä, ottaisin senkin kohteliaisuutena.

Vierailija
26/42 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia. Naisena koen imartelevana.

Olin ekoilla treffeillä miehen kanssa, lähtiessä halattiin ja painauduin miestä vasten kevyesti halauksen aikana, tunsin jotain kovaa reittäni vasten ja mies tuntui vähän väistävän nojaustani. Olin kuin en olisi huomannutkaan, mutta kyllähän siinä hymy oli korvissa kun käännyin ja lähdin kotiin päin.

Olimme tapailleet jo tovin, yhtenä iltana tanssittiin baarissa lähekkäin ja silittelin miehen hartiaa ja niskaa samalla. Hän kuiskasi korvaani, että ei voida nyt lopettaa tanssimista, vastasin vain että "huomasin". Kumpikaan ei voinut lopettaa hymyilyä. Yksi kiihottavimmista muistoista mitä minulla on. Erektio oli niin voimakas, että koko baarin väki olisi varmasti huomannut sen, jos en olisi ollut edessä.

Ollaan seurusteltu jo useampi vuosi ja edelleen joskus hän kiihottuu tilanteessa, joka ei ole seksuaalinen muutoin, mutta olen lähellä. Esim. Hänen vanhempiensa autossa, kun istuin hänen sylissään lyhyen matkan ja soratien takia kyyti oli hiukan pomppiva.

Vierailija
27/42 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin treffeillä kauniin naisen kanssa ja tämä sanoi kaksimielisen jutun. Minulla penis hyppäsi löysästä ja veltosta sekunnissa pystyyn ihan kivikovaksi. Siis tunsin ihan miten se muna hyppäsi siellä housuissa.

Koskaan ei ole ennen käynyt niin. Jäin sanattomaksi naisen jutulle ja munani tempulle.

Vaikutin varmasti naisen silmään nololta kun en saanut sanaa suusta.

Voih! 😄 Voin uskoa että on kiusallinen tilanne, mutta mulle naisena toi ajatus on todella kuuma. Että saisin tuollaisen reaktion aikaan!

Vierailija
28/42 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämä pilaa kaiken läheisyyden.

Vierailija
29/42 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ekoilla treffeillä miehen kanssa, lähtiessä halattiin ja painauduin miestä vasten kevyesti halauksen aikana, tunsin jotain kovaa reittäni vasten ja mies tuntui vähän väistävän nojaustani. Olin kuin en olisi huomannutkaan, mutta kyllähän siinä hymy oli korvissa kun käännyin ja lähdin kotiin päin.

Olimme tapailleet jo tovin, yhtenä iltana tanssittiin baarissa lähekkäin ja silittelin miehen hartiaa ja niskaa samalla. Hän kuiskasi korvaani, että ei voida nyt lopettaa tanssimista, vastasin vain että "huomasin". Kumpikaan ei voinut lopettaa hymyilyä. Yksi kiihottavimmista muistoista mitä minulla on. Erektio oli niin voimakas, että koko baarin väki olisi varmasti huomannut sen, jos en olisi ollut edessä.

Ollaan seurusteltu jo useampi vuosi ja edelleen joskus hän kiihottuu tilanteessa, joka ei ole seksuaalinen muutoin, mutta olen lähellä. Esim. Hänen vanhempiensa autossa, kun istuin hänen sylissään lyhyen matkan ja soratien takia kyyti oli hiukan pomppiva.

Sain erektion vain lukemalla tämän.

Vierailija
30/42 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman outoa olisi.

Eräs mies, siis ns kaveri hiero mun hartioita vaikka en olisi halunnut, sano et ihan kaverina olin sillain no okei, sit sillä rupes seisomaan, oli vaivaantunut tilanne, ja todella ällöttävä koska muka kaverina hieroo hartioita eikä muka mitään taka ajatuksia

Vierailija
31/42 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä ?! Mitä ihmeen noloa siinä on jos omansa kanssa alkaa jöpöttää?! En ymmärrä yhtään. Sehän on vain ja ainoastaan todella ihanaa ja kiihottavaa jos mies saa sellasen aikaan naisen lähellä :D Minä ainakin tykkään tosi tosi paljon jos mies minusta kiinnostuu ja alkaa mela tojimaan :) Tykkään todella paljon. Ja onneksi näin aina tapahtuukin. Elämässä tarvitaan erotiikkaa, se on ihanaa ! 

N 55 v. 

Vierailija
32/42 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä nautin kun ikäiseni rakastaja "herää" jo halatessa.

n59v

Vierailija
33/42 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen ja minäkin melkein sain.

Mikään ei ole kiihottavampaa kuin se kun ollaan siinä tapailuvaiheessa eikä ole vielä ollut seksiä ja tunnet miehen erektion. Edellyttäen tietysti että on kiinnostunut miehestä, mutta kukapa tapailisi epäkiinnostavaa miestä?

Vierailija
34/42 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä itse ainakin saan etänäkin, vaikka tekstiviestillä, miehellä joka on harrastanut seksiä kanssani, seisomaan. Joskus esim bileillan jälkeen mies väittää ettei hänellä humalan vuoksi toimi, mutta ei siihen tarvita kuin halaus, ehkä suutelua ja siinähän se jöpöttää :)

Kivaahan se on, tuntee itsensä haluttavaksi.

Vierailija
35/42 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun miehellä ei ole muuta mielessä kuin seksi, täytyy olla tosi tyhmä kaveri.

Voisin sanoa, että tuollainen mies on eläimen tasolla. Ja nehän ne eniten lisääntyvätkin, vaikka ei olisi rahaa centtiäkään, elättää omaa perhettään.

Eletään vain viettien ohjaamana. Ja yhteikunta maksaa...

Harvoin on kyllä noissa tilanteissa seksi mielessä. Monesti käy niin, että olen vaikka tiskaamassa ja puoliso ohimennen käy halailemassa, niin kohta alkaa etumus pullottaa.

Vieraiden kanssa ei tietenkääm samaa ongelmaa.

-AP

Ihan perussettiä, mikä tässä nyt oli ihmeellistä!! Olisin itse "huolissani" jos miehelläni ei pullottaisi tuossa tilanteessa.

Vierailija
36/42 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen ja minäkin melkein sain.

Mikään ei ole kiihottavampaa kuin se kun ollaan siinä tapailuvaiheessa eikä ole vielä ollut seksiä ja tunnet miehen erektion. Edellyttäen tietysti että on kiinnostunut miehestä, mutta kukapa tapailisi epäkiinnostavaa miestä?

Tää on kyllä totta, ennen kuin on ollut seksiä, se erektio on eri levelillä kiihottava! Ennen seksiä ihan vaan nukuimme yhdessä yön, heräsin aamuneljältä lusikasta ja mies nukkui, mutta penis oli täysin hereillä ja painoi mua selkään. En saanut enää unta, yritin olla herättämättä miestä, mutta oli vaikea pysyä juurikaan liikkumatta ja olla koskettelematta miestä.

Vierailija
37/42 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulls myös seisoo heti kun on puolison lähellä sopivasti, vaikka on oltu jo yli 20 vuotta yhdessä. Joskus muidenkin naisten läheisyys saattaa jöpötyttää, mut se vaatii ihastumista. Nuorena oli hankala tanssia hitaita, kun tietyt tytöt aiheuttivat heti kovettumisen...

M41

Vierailija
38/42 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa... erityisesti oma poikaystävä ja sen ihana erektio. En tiennyt ennen kuin alettiin seurustella että se voi suurentua aivan noin paljon ja muuttua ihan täysin kovaksi. Kiihottaa kun se tulee halatessa ja pussaillessa niin helposti ja usein jos ehitään ja voidaan tehdä asialle jotain lopulta aletaan rakasteleen kun toista niin haluttaa ja mun hyväilyt ei enää riitä. Hän on mun eka. 

Kaikista kiihottavinta musta on ne touharit. Tietää et hän on tosi lähellä ja sitä pystyy härnäämään niin et melki koko ajan tulee tippaa mut ei vielä saa kunnolla.

Vierailija
39/42 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole juuri mitään kiihottavampaa, jos on seksuaalista vetoa mieheen kuin tuntea se kullin paksuneminen, piteneminen, jäykistyminen, paisuminen... Mua se kiihottaa niin paljon, että olen saanut orgasmin ihan sen tuntemisesta... Mies siis kävi sellaiseen haara-asentoon, että erektio painoi ja hieroi mun alapäätä vasten, ja yritti nousta täyteen mittaan ja aivan pystyyn tietenkin. En voinut pidätellä orgasmia kun se paisunut kulli hieroi mua just sieltä, vaikka kangas oli välissä. Aivan uskomattoman vahva orgasmi, julkisella paikalla. Otin miehen hartioista kiinni ja se kulli painui ihanasti mua vasten just jalkovälissä... AAAAAHHHHHHH… Se stondis oli niin nautinnollinen ihan ilman penetraatiota, että nytkin panettaa armottomasti kun muistelen sitä.

Vierailija
40/42 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin kiihottavaa kun miehelläni alkaa jöpöttää täydellä hämärällä tanssilattialla muutaman oluen jälkeen.

Muutaman kerran olen työntänyt käteni hänen sepaluksesta sisään,

Ja muutaman kerran vedellyt kalusta