Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ei tulla toimeen jonkun kanssa, vedotaan koulutukseen, ammattiin, tulotasoon ja raittiuteen - logiikka on mikä?

Vierailija
05.06.2019 |

Kun ihmiset eivät tulee toimeen esim. jonkun sukulaisen, anopin, apen, miniän, vävyn, työkaverin, naapurin, kuka nyt kenelläkin, mistä ihmeen syystä aletaan selittää, että olen kuitenkin korkeasti koulutettu, hyvässä ammatissa, tienaan niin ja niin paljon, en käytä alkoholia enkä edes tupakoi ja harrastan liikuntaa sekä taidenäyttelyitä, ikäänkuin nämä asiat olisivat tae siitä, että on kaikkien mieleinen ihminen, jonka kanssa jokainen tulee toimeen?

Eihän sillä millainen on ihmisenä, luonteen, muiden huomioonottamisen ja käytöksen suhteen, ole paljoakaan tekemistä em. asioiden kanssa. Ja käytöstavoilla en nyt tarkoita sitä, että osaa pukeutua ja ruokailla etiketin mukaan vaan yleistä käyttäytymistä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vaan vaistoaa kuka on jonka kanssa ei halua olla missään tekemisissä.

Usein siihen ei tarvita kuin muutama minuutti.

Korkeasti kuoluttautuminen ei tee kenestäkään fiksua sivistynyttä ihmistä.

Vierailija
2/6 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaahan moni ihmettelee jos kiinnostava kumppaniehdokas ei olekaan kiinnostunut. Että miten sitä muka ei kiinnosta, vaikka olen korkeakoulututkinnon suorittanut, hyvässä ammatillisessa asemassa ja timmikroppainen. Niin, mitäpä sitä muuta ihmisten välisessa sosiaalisessa kanssakäymisessä tarvitaankaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla aika tylsää seuraa sellainen, jonka sosiaaliset ja keskustelutaidot rajoittuvat koulutuksestaan, työstään ja ansioistaan puhumiseen. Iso osa ihmisistä ei muuten enää nykyään tupakoi ja käytä alkoholia runsaasti, joten ei nuokaan varsinaisia pätemisen aiheita ole.

Vierailija
4/6 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvin sanottu siellä takana.

Vierailija
5/6 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUUTAISIN VAIN KORVAAN: NYT SE V ITTU NÄKYVIIN JA HETI. S AATANAN KURJA!

Vierailija
6/6 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tule toimeen koulutuksellaan ylpeilevän kanssa, koska tiedän miten tyhmänä ja henkisesti köyhänä ihmisenä hän on ne saanut juuri ja juuri suoritettua, eikä osaa muuta kuin alkeelliset mielistelytaidot. Sama ihminen koreilee myös vaatteillaan ja muilla statussymboleillaan, vaikka ei osaa valita päälleen sopivia värejä ja malleja ja säilyttää omaisuuttaan pakattuna laatikoihin, koska on hamstrannut niitä yli tarpeensa. Luulee vielä, että minä ja muut kadehdimme häntä.

Hei, minulla on hyvät paperit ja sulla surkeat! Hei, minä en mielistele ketään! Minulla on myös parempi tyylitaju kuin sinulla! Onneksi osaan olla vähät välittämättä sinusta enkä pidä sinusta, vaikka kuinka mielistelisit minua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi