Kuinka leveältä näyttää mielestäsi 86cm lantio?
Kommentit (32)
Kyseessä siis ympärysmitta. Kysyin siksi koska mielestäni lantioni näyttää leveältä kun monilla muilla nuorilla naisilla tuntuu olevan tasaisen kapea vartalo, mulla on vyötärön ja lantion ympäryksellä eroa kuitenkin 23 cm. Ap
Ziisus.
Itsellä ympärysmitta 97 cm. Ja olen normaalipainon sisällä just ja just.
Mulla myös lantio 86cm, vyötärö 60. Ihan normilta näyttää.
En voi uskoa olevani näin lihava.
Lantioni ympärysmitta on suunnilleen tuota luokkaa. Onhan sen varmaan objektiivisesti arvioituna enemmän kapea kuin leveä, mutta näytän kuitenkin melko kurvikkaalta kun olen 157cm pitkä ja vyötärö alle 60cm. Vyötärö-lantio -suhteeni on itseasiassa edestäpäin katsottuna aika jyrkkä.
Tulee mukavia muistoja mieleen mummolan vanhasta leivinuunista.
Minun lantio on jotain tuota luokkaa. Vyötärö on noin 62cm (jos en ole syönyt, silloin tulee senttejä lisää). Olen 161cm ja painoindeksin mukaan alipainon puolella. Eli ei todellakaan ole iso ympärys.
Vierailija kirjoitti:
En voi uskoa olevani näin lihava.
Häh?!
Olen mies, jolla mahanympärys on 110cm. Tuntuu surulliselta, jos jollain naisella on kapeampi lantio.
Mikäli pakarat on amputoitu, tuo voi olla leveän näköinen lantionympärys.
Todella kapealta. Vaatteissa xs-koon lantionympärys on yleensä 88cm, xxs-koossa 84cm. Minulla oli merkittävästi alipainoisena murrosikäisenä lantio 85cm.
Tosi kapeahan tuo on. Usein naisten vaatteiden kokotaulukoissa pieninkin ympärys on 88-89 cm. Itse olen aika luuviulu (161 cm, 48 kg) ja mun lantion ympärys on 92 cm.