Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka leveältä näyttää mielestäsi 86cm lantio?

Vierailija
05.06.2019 |

Naisella siis.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin mittaamaan omani ja oli 84 cm. Leveä olen kuin ladon ovi. Toisaalta olen syömishäiriöinen, mutta muut haukkuvat lihavaksi.

Vierailija
2/32 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis leveys tai ympärys? Jos leveys, niin olet vakavasti ylipainoinen. Jos ympärys, olet ilmeisesti noin 14 vuotias poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tsiisus näitä aloituksia, hanki apua itsellesi!

Vierailija
4/32 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde sinne romaniaan. Hei heii. e

Vierailija
5/32 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vyötärö-lantiosuhteesta. Mulla ero vyötäröstä lantioon on 28cm ja kokoero tuntuu vielä leventävän tätä mun jo valmiiksi leveää lantiota. Jos mitat olisi vaikka vyötärö 80cm ja lantio 86cm niin ei se leveältä näyttäisi toisinkuin vyötärö 58cm ja lantio 86cm lantio olisi leveän näköinen.

Vierailija
6/32 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetaan kansankielellä nimellä "hehtaariperse".

Vierailija
7/32 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis leveys tai ympärys? Jos leveys, niin olet vakavasti ylipainoinen. Jos ympärys, olet ilmeisesti noin 14 vuotias poika.

Ympärys. Tuskin ovat pojat noin lihavia noin nuorena. Kuluttavatkin niin paljon luonnollisesti ja muutenkin.

Vierailija
8/32 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vyötäröstä. Jos vyötärö on iso niin lantio "pienenee", jos taas vyötärö on pieni niin lantio "suurenee".

Vierailija
9/32 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vyötäröstä. Jos vyötärö on iso niin lantio "pienenee", jos taas vyötärö on pieni niin lantio "suurenee".

Jos on vyötäröltä pienempi niin eikö ole luonnollista, että rasva on sitten muualla. Onko parempi olla tasapaksu? Niin että läskiä vyöryää joka paikasta.

Vierailija
10/32 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä taas? Piti ihan kaivaa mittanauha esiin, sain 94cm (BMI 20, sopusuhtainen kilpaurheilija), ensin nauratti ja sitten perusteellisen harkinnan jälkeen tulin siihen lopputulokseen etten voi tähän vakavasti vastata mitään.

Vierailija
11/32 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://m2.hm.com/m/fi_fi/customer-service/sizeguide/ladies.html

Vastaa siis kokoa XS (olettaen, että muut mitat linjassa). Tuskin on huomiotaherättävän leveän näköinen, vaikka vyötärö olisi kuinka kapea.

Vierailija
12/32 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta voi päätellä, että olet ahmimishäiriöinen.

Jos tarkoitat ympärysmittaa niin olet ollut anorektikko lapsesta saakka eikö lantiosi ole kehittynyt normaalisti. Hyvin pienelläkin naisella lantion levein kohta on ympärykseltään sen 90+ cm.

Kummin vain, varaa lääkäriaika, hae apua ja olosi vähitellen helpottuu, saatat jopa parantua. Tsemppiä paljon!

Vierailija
13/32 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Vierailija
14/32 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta voi päätellä, että olet ahmimishäiriöinen.

Jos tarkoitat ympärysmittaa niin olet ollut anorektikko lapsesta saakka eikö lantiosi ole kehittynyt normaalisti. Hyvin pienelläkin naisella lantion levein kohta on ympärykseltään sen 90+ cm.

Kummin vain, varaa lääkäriaika, hae apua ja olosi vähitellen helpottuu, saatat jopa parantua. Tsemppiä paljon!

Minulla on syömishäiriö, mutta olen lihava. Muut sanoivat niin. Kaikki muut ovat myös hoikempia kuin minä, vaikka syövätkin enemmän. Olen vain lihava, koska olen lihava. Lihavuus on sairauteni. Olen lihava, vaikka olisin normaali-/alipainoinen. Olen silti lihava. En ymmärrä, mutta olen. 

Vierailija
15/32 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo voi leveä olla? :D

Mittasin omani, 83cm. Vyötärö 80cm.

Olen siis mies, 172cm/65kg. Naisilla on keskimäärin leveämpi lantio ja kapeampi vyötärö kuin miehillä, eikö?

Vierailija
16/32 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis mies, 172cm/65kg. Naisilla on keskimäärin leveämpi lantio ja kapeampi vyötärö kuin miehillä, eikö?

Arvasin tämän. Jopa aikuiset miehet ovat hoikempia kuin minä läskihirviö. Voisinpa kuolla tähän paikkaan. Missä Colette on?

Vierailija
17/32 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäähän se melkein metrin levyiseltä.

Vierailija
18/32 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin tämän. Jopa aikuiset miehet ovat hoikempia kuin minä läskihirviö. Voisinpa kuolla tähän paikkaan. Missä Colette on?

No mitkä ovat mittasi?

Vierailija
19/32 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitkä ovat mittasi?

Tuletko tappamaan minut, jos kerron?

Vierailija
20/32 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitkä ovat mittasi?

Tuletko tappamaan minut, jos kerron?

No en. Ajattelin mennä terassille lukemaan kirjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme