Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen uusi naisystävä

Vierailija
05.06.2019 |

Hei! Elikkä tosiaan mies oli tällä viikolla työpaikan ryyppyjuhlissa joihin kokoontui eri työpisteiltä porukkaa jotka kestivät kaksi päivää. Kotiin tultua utelin miestä kertomaan kaiken mitä on tapahtunut ja kertomuksessa mainitsi juuri joitain miespuolisia kollegoita. Myöhemmin selvisi (ei miehen kertomuksessa), että olikin ainoastaan yhteistiedot vaihtanut yhden naisen kanssa.

Asian pulma on siis se, etten tiedä miksi asia vaivaa minua tai että miksi aattelen siitä jotain pahaa. Nousin jostain syystä varpaille ja olo tuntuu oudolta, tiedä sitten johtuuko alkuraskaudesta vaan. Siinä on vaan se että miksi ei maininnut illan kulku tarinassa tätä naista kertaakaan jos ovat oikein vaihtanut yhteistiedot ja miksi tämä nainen on ainoa jonka kanssa vaihtoi vaikka kertomuksessaan luetteli paljon miehiä jotka oli "hauskia äijiä". Kertoo tosin ettei ole mitää syytä olla vainoharhasena ja ymmärrän kyllä sen että uusia kaverisuhteita saattaa syntyä.

Mutta haluatteko kertoa minulle, että olen vain vainoharhanen ettei tämä todellakaan kerro mitään syytä huoleen tai sitten, jos tämä hieman antaakin syytä. En nyt oikein tiedä kunnolla mitä hain tällä, mutta tämä kertominenkin tänne tuo jostain syystä helpotusta :D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sait tietää tämän "asioiden oikean laidan" jos mies ei sitä kertonut? Itse ainakin kysyisin suoraan miksi ei maininnut, jos olisin muualta kuullut eri juttuja (ja kertoisin, että kuulin muualta tälläista juttua, eli mikä on homman nimi). Ihan sama mulle jos pitää vainoharhaisena, kun on itse antanut siihen syyn? Ei ois haitannut niin paljon, jos suoraan itse kertoisi et tutustui sielä johonkin naiseen ja vaihtoivat yhteystietoja. Kunhan ois ollut avoin alusta asti... D: 

Vierailija
2/14 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/14 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih hih

Vierailija
5/14 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mistä sait tietää tämän "asioiden oikean laidan" jos mies ei sitä kertonut? Itse ainakin kysyisin suoraan miksi ei maininnut, jos olisin muualta kuullut eri juttuja (ja kertoisin, että kuulin muualta tälläista juttua, eli mikä on homman nimi). Ihan sama mulle jos pitää vainoharhaisena, kun on itse antanut siihen syyn? Ei ois haitannut niin paljon, jos suoraan itse kertoisi et tutustui sielä johonkin naiseen ja vaihtoivat yhteystietoja. Kunhan ois ollut avoin alusta asti... D: 

Näin uuden naisen yhteistiedon hänen selatessaan puhelinta jolloin se vilahti. Sanoi vaan ettei tiedä miksei kertonu. Kyllähän ystäviä saa aina olla eisiinä tietenkään mitään, mutta tosiaan juuri tuokin ettei ollut avoin 😅 salaa tuntuu vieläkin katsovan kaikki hänen viestinsä

Vierailija
6/14 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä miehesi tekee tuon naisen yhteystiedoilla? Outoa minusta. Ei mitään kunnioitusta sinua kohtaan. Ja toiseksi, miksi mies on ollut työporukan kanssa kahden päivän ryyppyreissulla? Meillä ei työporukan kanssa olla missään yön yli reissuilla. VPaa-aika on oma aikaa ja voidaan esim tehdä ryyppyreissuja ystävien kanssa.

Vierailija
7/14 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mies on oikein töissä??! Kahden päivän ryyppyretki? Siis sinä olet raskaana ja mies etsii uusia naisia???

Vierailija
8/14 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ravintola-alalla ja niillä on joka kesä yön yli kestävä ryyppyjuhlat jossa on juurikin saunomista ja uimassa käymistä jossain hotellilla. Ihana kuulla, että toisetkin ymmärtää minun hämmentymistä asiasta :D

Ap

Vierailija
9/14 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vaan etten ole asiasta ollut hänelle mitenkään suuttuneen oloinen ja hän ihan itse myös käskee minua olemaan edes välillä itsekäs joka ei minulta oikein luonnistu aina. Tarkoitan sillä etten ole siis vaatinutkaan olematta yhteydessä tähän naiseen

Saa ihan suoraakin sanoa jos pitää kuitenkin hämmentymistäni lapsellisena tai jollain tavalla ei oikeutetulta

Ap

Vierailija
10/14 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille miehelle huolenaiheistasi. Jos suuttuu, niin tilanne on selvä ja sillä on sutinaa mimmin kans.

Vierailija
11/14 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa miehellä jotain surinaa tuon ihanan naisen kanssa! Täällä ei ole ollut pitkään aikaan mitään hyvää popcorn -ketjua ja nyt sille olisi hyvät mahdollisuudet. Pidän peukkuja pystyssä!

Vierailija
12/14 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Utelin miestä kertomaan kaiken mitä oli tapahtunut".

"Näin uuden naisen yhteystiedot hänen selatessaan puhelinta".

Just.

Vierailija
13/14 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä juuri siksi että miehesi arvasi sinun tulevan vainoharhaiseksi?

Minun omasta mielestään ei-mustasukkainen mieheni esimerkiksi ottaa kierroksia juuri tuollaisesta. Harrastaa myös tuota olkani yli "vahingossa" puhelimen vilkuilua. Ennen kävi salaa tsekkaamassa luuriani mutta nykyään minulla on hänen harmikseen sormenjälkitunnistin luurissa. 

Vierailija
14/14 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin minua kiinnosti miten hänen iltansa oli mennyt ja hän sitten alkoi kertomaan omasta halustaan "kaiken" :D ja tulin asiasta vainoharhaiseksi juurikin sen takia kun ei oikein maininnut tästä naisesta sitten ja ihmettelin kun se oli ainoa jonka yhteistiedot halunnut vaikkakin kertoi tarinassaan miten jutteli juurikin "hauskojen äijien" kanssa koko reissun.

Vielä lisätäkseni kummallakin meillä on tapana katsella mitä toine puuhaa puhelimella ku ei ole ennen ollut mitään salattavia asioita tällä tavalla

Ap