Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät kilpaile varallisuudella?

Vierailija
05.06.2019 |

Vaikka elätte kohtuudesta nauttien, välttäen ylimitoitettuja juoksevia kuluja ja on hyvä, että on sijoituksia ja säästöjä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpaile? kenen kanssa? miten? missä?

Vierailija
2/7 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin kilpaile? Kenen kanssa? Olen varakas ja se näkyy, mutta vain koska itse nautin varakkuuden mukanaan tuomista mahdollisuuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en nauti siitä, mitä enemmistö pitää ihanteellisena elintasona, niin minulta puuttuu monia nykyajan hyödykkeitä.

ap

Vierailija
4/7 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tuntuvat olettavan, että olen melko pa, kun minulla ei ole autoa eikä uusinta elektroniikkaa. Minulle elämänlaatu on kuitenkin esim. polkupyöräilyä, hyötyliikuntaa, puutarhan hoitoa, hyvää itsetehtyä ruokaa, vanhat mieluisat vaatteet, eri käyttötarkoituksiin sopivia vaatteita toki riittävästi, mutta ei liikaa, estettinsesti ja kestävästi sisustettu pienehkö koti ja ostettuja palveluita ja pysyttäytymistä vanhoissa hyödykkeissä niin kauan kun ne hoitavat tehtävänsä. Esim. puhelin on minulle puhelin, mutta tarvitsen hyvän tietokoneen, jolla hoidan niitä aioita, joita monet älypuhelimillaan.

Vierailija
5/7 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

statussymbolit eivät ole varallisuutta, ne ovat rasitteita.

Vierailija
6/7 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin nykyään jättäytyy kilpailusta ulos. Olen isossa firmassa johtajana keskijohdossa, ohan ok palkka (7ke). En kuluta enkä välitä mitä muut ajattelee.

Ajan vanhalla vm -04 rellulla, ostan vaatteita marketista, en matkustele, ei ole mökkiä eikä purjevenettä. En keikaroi rapujuhlilla ja lapseni kulkevat hm vaatteissa.

Olen kollegoiden kanssa eri maailmasta kun muille on tärkeää uusi audi ja eteleänmatkat. Sen tiedän että mun rutku rellua pilkataan ja jopa ääneen ihmetelty miten johtaja kehtaa ajaa sellaisella romulla:)

Mua luullaan varmaan wt köyhälistöksi. Ainoa mistä varallisuuden tasoni (joskin sekin keskitason varallisuutta) on talo ja puutarha. Sinne olen rahat sitten laittanutkin.

Vierailija
7/7 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä ihmisiä, joiden pitää jotenkin alkaa vetää roolia varallisuutensa mukaan. Jos voittaisin lotossa, ei minulle alkaisi yhtäkkiä maistua kaviaari yhtään sen enempää kuin ennenkään. En myöskään ostaisi näyttävää autoa, vaan jonkin tavallisen ja omaan makuuni sopivan. Enkä ostaisi kalliita koruja, minusta ne ovat vain noloja. Näin esimerkkeinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän