Gallup: Kenestä USAn seuraava presidentti?
Ketä heistä kannatat Yhdysvaltain presidentiksi 2020?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Trump jatkaa toisen kauden. Suomalaisethan eivät niissä vaaleissa äänestä, turha kysyä ketä kannattaa.
Miksi avaat ketjun jonka aihe on mielestäsi turha ja viitsit vielä kommentoidakin kuinka turhana aihetta pidät? Mikset vaan anna niiden osallistua ketjuun, joita aihe kiinnostaa?
Kommentit siitä, ettei valinta kuulu ulkomaalaisille, ovat tavallaan perusteltuja. Mediaa seuratessa voi vain ihmetellä, millä oikeudella vaikkapa me suomalaiset niin innokkaasti arvostelemme USAlaisten itselleen valitsemaa presidenttiä. Jos joku montenegrolainen tulisi minulle haukkumaan Salea ja valittamaan, miten sellainen idiootti on voitu valita presidentiksi, minä vastaisin, että sehän ei montenegrolaisille kuulu paskan vertaa, kenet me suomalaiset valitsemme omaksi presidentiksemme. Pitäköön omista asioistaan huolen!
No sitähän tässä kysyttiin että ketä itse kannattaa. Tuskin kukaan niin tyhmä on, ettei tietäisi ettei voi äänestää Yhdysvaltojen vaaleissa ilman äänioikeutta. Mutta kai mielipiteitä silti voi olla?
Miksi sinä ylipäätään otat osaa ketjuun, jollet halua keskustella sen aiheesta, eli siitä ketä kukakin kannattaa Yhdysvaltain seuraavaksi presidentiksi? Miksi edes avasit koko keskustelun?