Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olin lihava, mies vaati että laihdun, nyt kun olen laihtunut, mies sanoo että olen törkeän luinen ja ruma

Vierailija
04.06.2019 |

Tutustuin 1,5 vuotta sitten tuttuni kautta mieheen. Mies vaikutti oikein mukavalta ja kohteliaalta ensimmäiset kaksi viikkoa. Olin tuolloin 22v, 165cm/86kg. Asuin hänen kämpällään pitkän aikaa koska hän antoi ymmärtää että olin tervetullut. Mies v*ttuili jatkuvasti painostani ja painosti minua liikkumaan. Siitä sentään sain kipinän ja lenkkeilytin tyypin koiraa niin paljon kun jaksoin. (itse käytti isoa koiraa nurkan takana vaan kusella)

Nyt kun olen laihtunut 23 kiloa niin olenkin yhtäkkiä törkeän luinen ja ruma. Olen ehkä vähän elähtäneen näköinen mutta en ainakaan lihava.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä täytyy olla järjettömän ihana ryhmyinen muna, jotta viitsit häntä sietää.

Ja jos ei edes ole, ala pakata. Onhan hänellä lähdettyäsi yhä koira potkittavana (😭).

Vierailija
22/24 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, yritä nyt ymmärtää. Et ikinä tule olemaan sopiva tuolle miehelle. Lopettakaa yhdessäolo , ennenkuin lyttää sinua enemmän, vai haetko aina rinnallesi tuollaisia ihmisiä. 165/64 ei ole laiha, joskaan ei lihavakaan, mutta 86 on läski.

Miksi olet tuollaisen ihmisen vaikutuspiirissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

In your freams

You're still fat

Vierailija
24/24 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hän ei susta alunperinkään ollut kiinnostunut/ihastunut/rakastunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän