Potkikaa mua perseelle että laihtuisin...
Olo on järkyttävä, lihon lihon ja muutamassa vuodessa olen tehnyt ns. Henna Kalinaiset.
Joo, alko maistuu. Sokeria en syö muutakun tossa nestemäisessä muodossa.
Lapsia ei ole mutta kuntoileva mies kylläkin.... Hävettää:(
Kommentit (21)
Sinun on helppoa pudottaa painoasi. Jätät vain alkoholin pois, aivan kokonaan.
Takaan, että painosi alkaa pudota nopeasti ja kasvojesi pöhötys vähetä.
Niin no, helpommin sanottu kuin tehty... Aina ois hyvä syy juoda, kesäloma, pimeys, sateiset illat tai hellesäät. Ärsyttää tämä selkärangattomuus. Vaa'alla en ole uskaltanut käydä ikuisuuksiin. Ja tokihan ruokavaliossakin saattaa olla korjattavaa, turvottaahan se suolakin... Lenkille en voi lähteä kun pelkään nivelten puolesta. Kroppa varmaan ihan sekaisin.
Ap
Kokeilepa potkia itse itseäsi persuksille. Reippaita potkuja takalistoon niin että tuntuu! Aloita vaikka minuutilla, ja pidennä sitten aikaa kunnon kasvaessa.
Vierailija kirjoitti:
Mikset kuntoile miehesi kanssa?
Miehelläni on ns. vakitreenikaveri. Ja on kai se nyt kun yks läski puuskuttaa ja toinen on elämänsä kunnossa. Kai sitä elämää voi näinkin pilata.
Ap
Sulje palsta ja lähde reippaalle kävelylenkille nyt heti.
Ja ei, et saa syödä palkinnoksi herkkuja.
Ei sun elämäsi ole vielä pilalla. Jos tosissasi haluat päästä ylipainosta eroon, se onnistuu kyllä. Aloita tuolla alkoholin määrän vähentämisellä, mitä joku jo edellä ehdotti.
Koita löytää syy ja motivaatio laihtumiselle. Terveys? Parempi olo? Ja miksi juot, sille pitää keksiä terveellinen korvike, josta saat mielihyvää. Aloita edes jättämällä joka toinen juomiskerta väliin.
Moni pyöreä nainen tarvitsee kuntoilevan miehen joka piiskaa vauhtia. Kannustaa ja auttaa naista puskemaan eteenpäin. Tällaisten raskaiden treenien jälkeen voi harrastaa hyvää seksiä ja nautiskella toisistaan. Mulla olisi unelmana löytää nainen jonka kanssa lenkkeillä ja harrastaa seksiä vaikka pururadalla eli ns pikaiset. Kotona sitten lisää pitemmän kaavan mukaan.
Uiminen ei rasita niveliä. Juomiselle kannattaa keksiä sijaistoiminto tai vähäkalorinen vaihtoehto: vaikka light-limua. Älä yritä liian isoa muutosta kerrallaan vaan yksi asia kerrallaan asteittain.
Nivelet vahvistuvat liikunnasta ja alkoholin käytön voi lopettaa, jos et pysty lopettamaan juomista mene vaikka johonkin tukiryhmään. Jollet halua tehdä muutoksia elämääsi niin et ole vielä tarpeeksi pohjalla, enkä sano tätä julmuudella vaan kokemuksella.
Mielelläni monottaisin siiderivalasta takalistoon. Lopeta se lipittely, haluatko olla alkkis sen lisäksi että olet pläski? Varmasti on miehellä vakio-"treeni"-kaveri...
En oikeasti keksi mitään muita syitä lihomiselleni kuin iltasyöminen ja naukkailu... Kilpparit testattu vuosia sitten. Ap
Maauimaloissa alkoi tällä viikolla vesijumpat ja vesijuoksemaan pääsee missä vaan myös luonnonvesissä.
Hahah, kysyin mieheltä että mitäs sivutreeni"kavereita" löytyy:D sanoi että onhan noita muutama mutta minun kanssa hän treenaa sitten toisella tapaa...
Ongelmani on myös että minulla on hyvä itsetunto. Mutta se että rakastaisin kehoani tuhoankin sitä. Joskus olin huippukunnossa. Nyt muistutan muumia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sinun on helppoa pudottaa painoasi. Jätät vain alkoholin pois, aivan kokonaan.
Takaan, että painosi alkaa pudota nopeasti ja kasvojesi pöhötys vähetä.
Ei välttämättä. Itse join ennen 3-4 kertaa viikossa, nykyään 3-4 kertaa kuussa, eikä paino ole laskenut.
Minä potkaisin itseäni perseelle tammikuussa. Pistin ruokavalion kuntoon ja vähensin alkoholia huomattavasti- en enää juo sitä yhtä siideriä, olutta tai lasillista viiniä viikolla, tai viikonloppuisinkaan, ellei ole jotakin spesiaalia menoa. Alkoholista tulee niin paljon ylimääräistä energiaa. Liikuntaa en ole juurikaan lisännyt. Paino on pudonnut aika vaivattomasti 15 kg. Nyt olen normaalipainon puolelle BMI lukien, vielä ajattelin pudottaa 5 kiloa ja pysyä tällä linjalla.
Tsemppiä kyllä sä pystyt siihen.
Vierailija kirjoitti:
Moni pyöreä nainen tarvitsee kuntoilevan miehen joka piiskaa vauhtia. Kannustaa ja auttaa naista puskemaan eteenpäin. Tällaisten raskaiden treenien jälkeen voi harrastaa hyvää seksiä ja nautiskella toisistaan. Mulla olisi unelmana löytää nainen jonka kanssa lenkkeillä ja harrastaa seksiä vaikka pururadalla eli ns pikaiset. Kotona sitten lisää pitemmän kaavan mukaan.
Nam. T. samasta haaveileva nainen (tosin sporttinen ja hoikka jo valmiiksi)
Voin potkia perseelle! Tässä tulee.. Tarkastele ihan oikeasti kriittisesti sun ruokavalio läpi. Syöt luultavasti tosi paljon, ja liikaa kaikkea paskaa. En itse kuntoile ollenkaan, mitä nyt käppäilen koiran kanssa pihalla (sekään ei ole yksin mun vastuulla, kun mies käyttää myös). Olen 160cm, 51kg, ja syön kyllä herkkujakin jatkuvasti, mutta en määrällisesti suurina annoksina. Ja ei, mulla ei ole nälkä jatkuvasti tai ongelmia jaksamisen kanssa, tai mitä ikinä lihavaksi itsensä syönyt voikaan pelätä.. Pistä siis ruokatavat ihan ekana remppaan, jos kuntoilu ei nappaa. Syö terveellisemmin, niin laihdut varmasti. Näät paljon helpompia tuloksia sillä, ja se voi sitten motivoida tulevaisuudessa liikkumaan ja hankkimaan lihaksia ja muokkaamaan kroppaa. Tää on nyt vähän tällanen pata kattilaa soimaa, kun en tosiaan harrasta liikuntaa itsekään, vaikka tottakai pitäisi. Kuka potkis mua perseelle liikuntaharrastuksen aloittamisessa :D?
Heh, mä syön terveellisesti mutta juominen on lihottanut. Tai ei siis naurata, oli vaan kiva nähdä että joku rehellisesti myöntää.