Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Video: Sielu irtaantuu ruumiista

Vierailija
04.06.2019 |

Videolla näemme kuinka sielu irtaantuu kuolevan ruumiista. Videolla näkyy kuoleva vanha mies makaamassa sängyssä. Kohdasta 4:32 eteenpäin sielu irtaantuu kehosta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölyhiukkanen kameran linssin edessä siinä leijailee.

Vierailija
22/26 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pölyhiukkanen mikä leijuu sängyn etupuolelta ylöspäin ohittaen sängyn kaiteen ja patjan ennen nousemista ruumiin ohi.

Käsittämätöntä miten lapsellisen taikauskoista porukkaa vielä 2019 voi olla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näen aina joskus tuollaisia valopilkkuja. Oon ihmetellyt mitä ne oikein on, miksi niitä näen. Puhuin siitä lääkärille, ei osannut sanoa mitä ne voisi olla, käski käydä silmälääkärissä ja kävinkin, ei ollut silmissä mitään vikaa. Kävin sitten huvikseni jollain selvänäkijällä (ei, en tod., usko että oikeasti näkevät mitään, ovat vain hyviä ihmistuntijoita) ja hän sanoi, että ympärilläni näkyy valopilkkuja, eli edesmenneiden sieluja. Huuu, tuli kyllä vähän sellainen spooky-olo! Vaikka en tosiaan usko oikein mihinkään yliluonnolliseen, tai toisaalta kyllä kiinnostaa, mutta vähän niinkuin horoskoopit, huvikseen. 

Ne on pölyhiukkasia (ja ulkona siitepölyä ja muita roskia).

Mitäs jos imuroisit välillä?

Vierailija
24/26 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näen aina joskus tuollaisia valopilkkuja. Oon ihmetellyt mitä ne oikein on, miksi niitä näen. Puhuin siitä lääkärille, ei osannut sanoa mitä ne voisi olla, käski käydä silmälääkärissä ja kävinkin, ei ollut silmissä mitään vikaa. Kävin sitten huvikseni jollain selvänäkijällä (ei, en tod., usko että oikeasti näkevät mitään, ovat vain hyviä ihmistuntijoita) ja hän sanoi, että ympärilläni näkyy valopilkkuja, eli edesmenneiden sieluja. Huuu, tuli kyllä vähän sellainen spooky-olo! Vaikka en tosiaan usko oikein mihinkään yliluonnolliseen, tai toisaalta kyllä kiinnostaa, mutta vähän niinkuin horoskoopit, huvikseen. 

Mitäs jos imuroisit välillä?[/quote

Ne on semmosia tuikahduksia, en oikein osaa kuvailla. Ei näytä kyllä pölyltä. Olis kiva tietää, mitä ne on. En väitäkään, että olisivat sieluja, kerroin vaan mitä se ennustaja sanoi. Itse ajattelin, että kai mulla on joku alkava sairaus ja nää on siitä ollut merkkeinä jo vuosia. Pitäskö mennä tarkempiin tutkimuksiin, tai ei kai sitä taitais päästä. Korvien välissä arvelisivat vian olevan, sehän on nykyään muotidiagnoosi.

Vierailija
25/26 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas. En edes keksi tähän mitään nasevaa.

Vierailija
26/26 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos imuroisit välillä?

Ne on semmosia tuikahduksia, en oikein osaa kuvailla. Ei näytä kyllä pölyltä. Olis kiva tietää, mitä ne on. En väitäkään, että olisivat sieluja, kerroin vaan mitä se ennustaja sanoi. Itse ajattelin, että kai mulla on joku alkava sairaus ja nää on siitä ollut merkkeinä jo vuosia. Pitäskö mennä tarkempiin tutkimuksiin, tai ei kai sitä taitais päästä. Korvien välissä arvelisivat vian olevan, sehän on nykyään muotidiagnoosi.

Se on sellainen homma että saat erilaisia vastauksia riippuen aivan siitä keneltä kysyt. Voithan kysyä muiltakin selvänäkijöiltä mutta luultavasti hekin antavat keskenään erilaisia vastauksia. Lääkäriltä jos kysyt niin tottakai se on jokin mielen reistailun oire ellei ehkä aivojen toimintahäiriö. En sitten tiedä tekisivätkö asialle mitään, tuskin tekevät jos se ei haittaa sitä hyvintunnettua Normaalia Elämää.