onko muita, joita oma lattarintaisuus häiritsee?
Olen aina ollut tosi hoikka ja pienirintainen, mutta kolmen imetyksen jälkeen jäljellä ei ole enää juuri mitään! Kuppikoko on 80 AA eli siis olen lähes tasapaksu. Topatut rintsikat ja bikinit on koko ajan käytössä ja hyvä kun kehtaan edes oman miehen nähden niitä riisua :/ Tänään olin uimahallissa ja ajattelin, että toisaalta parempi kai olla ns. "urheilullinen" vartalotyypiltään kuin omistaa roikkuvat meijerit, joita niitäkin näkee minun ikäryhmässäni (+/- 35). Mutta olisi kyllä ihanaa jos olisi edes JOTAIN täytettä sinne liiveihin omasta takaa!! Rintsikkaostoksilla on ihan helvetillistä olla kun kaikki on liian isoja!!
Onko hei ihan oikeasti mitään konsteja joilla volyymia saisi edes vähän lisää. En ole valmis ottamaan silikoneja, mutta melkein mitä tahansa muita konsteja kokeilisin kyllä jos niitä vaan löytyisi.
Please, jos mielesi tekee vastata jotain "aikuisen naisen pitäisi olla sinut oman kroppansa kanssa"- tyylistä, niin älä vastaa ollenkaan. Toivoisin keskustelua asiasta muiden samasta kärsivien kanssa!!
Kommentit (3)
Mulla vain kuppikoko A75. Itseä ei ole koskaan häirinny. Mies myös tykkää. :) Joskus kyllä vaikea löytää rintsikoita ja se pännii. Tsemppiä sulle ap!
tällä hetkellä ei niin suuresti, sillä imetän ja rinnat ovat tilapäisesti jonkinmoiset joskin pienet. mutta ainakin edellisen imetyksen jälkeen ei jäljellä ollut juuri mitään, ja oletan että samaan päädytään tämänkin imetyksen loputtua.
en osaa sanoa mitään konstia mikä neuvoksi, mutta ajattelin sen verran vastata ettet ole ainoa.