Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin postilaatikko vahtaaminen.

Vierailija
04.06.2019 |

Odotan tärkeää korttia ja siksi käyn postilaatikolla usein kattomassa onko posti tullut. Joskus en tiedä varmaksi onko jakaja käyny niin kurkistan naapurien laatikkoa onko niissä mitään. No sehän ei käyny. Naapuri uhkaili ja väitti että se on rikollista. Mutta enhän mä niitä posteja avaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono, tai oikeestaan hiton huono.

Vierailija
2/12 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs tuosta, selitä miksi katsoit hänen laatikkoonsa, äläkä katso enää uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kurki naapurin postilaatikkoa. Minuakin ärsyttäisi jos postilaatikkooni kurkittaisiin.

Miksi helvetissä olet niin hätäinen jonkin kortin takia. Tulee sitten kun tulee.

Vierailija
4/12 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kerran tehnyt noin (tosin se seuraava postilaatikko ei ollut kenenkään koska tyhjä asunto) kun odotin tärkeää pakettia cdon.comilta tytön synttärilahjaksi jota ei ollenkaan kuulunut. Alkoi mennä hermo ja sitten kerran päätin katsoa sen viereisen laatikon ja se oli siellä! Tytön synttärit kerkesi mennä ohi ja oli todella mieli maassa kun ei saanutkaan haluamaansa lahjaa synttäripäiväksi :/ muuten en todellakaan availe toisten laatikkoja ym!

Vierailija
5/12 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku availisi minun postilaatikkoa, soittaisin poliisit paikalle!

Vierailija
6/12 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu ikkunassa vahtimassa jakajan tuloa, eipä tartte sitten muiden laatikoita availla.

Hätähousut tiedetään.

Vierailija
7/12 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukollinen postilaatikko on paras ja varmin.

Vierailija
8/12 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 4 olisi saanut pakettinsa silloin, kun naapuri nouti postinsa.

Vierailija
9/12 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa oli puolivillainen provo

Vierailija
10/12 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nro 4 olisi saanut pakettinsa silloin, kun naapuri nouti postinsa.

Oletko tyhmä? Eikö se ihminen/nro 4 kirjoittanut viestissään selvästi että "(tosin se seuraava postilaatikko ei ollut kenenkään koska tyhjä asunto)" Itse en kyllä menisi kenenkään postilaatikolle vaikka olisi rahaa kuoressa tulossa ja ei löytyisi ym. Mäkään en tykkäisi jos joku minun postilaatikolla kävisi

Vierailija
11/12 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kerran eräs naapuri oli mun laatikolla ja tutki sen sisältöä ja sano lapselleen (noin 3v) kun siellä oli joulukortti että "Otetaanko tää? Koristeeksi vaikka?" ja silloin juoksin kyllä sinne ja sanoin tälle naiselle hiljaa että "Toisten laatikoille ette enään ikinä mene tai soitan poliisit" en viitsinyt huutaa kun siinä oli hänen lapsi

Vierailija
12/12 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliailla ja hätäisillä on paskanen loppu.