Kysy vastakkaiselta sukupuolelta, olisiko tämä asia ok vai turn-off?
Asia olisi ok tai plussaa = yläpeukku
Asia olisi turn-off = alapeukku
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Jei! Nää on hyviä.
N/183cm ja tykkään käyttää korkeita korkoja.
M/172cm ja tykkään eniten itseäni pidemmistä naisista.
Tykkään matkustella kotimaassa retkikohteissa ja sen sellaisissa, mutta en ulkomailla tai mukavuuskohteissa tyyliin hotellit ja kylpylät.
(M)
En halua omia lapsia, vaikka olenkin lapsirakas ja ylipäätään ihmisrakas, empaattinen ihminen. -N.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jei! Nää on hyviä.
N/183cm ja tykkään käyttää korkeita korkoja.M/172cm ja tykkään eniten itseäni pidemmistä naisista.
Lähinnä siksi alapeukutin, että olen itse vain 162cm, joten kai tämä sitten omalta kannaltani on turn off. Ei minulla noin muuten ole mitään lyhyitä tai itseään pidemmistä naisista tykkääviä miehiä vastaan
Pienet ja kiinteät tissit.
-nainen
Käyn kerran vuodessa kampaajalla eli tukka rehottaa minne sattuu ja pesemiseen menee puoli tuntia.
N29
Vierailija kirjoitti:
Tykkään matkustella kotimaassa retkikohteissa ja sen sellaisissa, mutta en ulkomailla tai mukavuuskohteissa tyyliin hotellit ja kylpylät.
(M)
Ylänuoli jos sinulle on ok että matkustan ilman sinua.
Vierailija kirjoitti:
En halua omia lapsia, vaikka olenkin lapsirakas ja ylipäätään ihmisrakas, empaattinen ihminen. -N.
Kevytsuhteeseen ok, vakavaan ei.
Bitch resting face, menet naama peruslukemilla ja ihmiset provosoituu.
Vierailija kirjoitti:
Bitch resting face, menet naama peruslukemilla ja ihmiset provosoituu.
OK, jos vain saan itse sinut hymyilemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jei! Nää on hyviä.
N/183cm ja tykkään käyttää korkeita korkoja.M/172cm ja tykkään eniten itseäni pidemmistä naisista.
Lyhyet naiset yläpeukuttavat koska lyhyt mies jättää heidät rauhaan.
Pitkät naiset alapeukuttavat koska toivoisivat että lyhyt mies jättäisi heidät rauhaan.
Jos olisimme parisuhteessa, haluaisin välillä palvoa sääriäsi ja peffaasi sukkahousuissa. Kyseessä taitaa olla jonkinlainen fetissi :/
Mies, 33v
Haluan että sinä tottelet minua ja alistut minulle täysin seksuaalisesti. Makkarin ulkopuolella voidaan olla tasa-arvoisia, mutta minkäänlaista miesmäröintiä en katsele hetkeäkään. En ole feministi.
N/47v
Vierailija kirjoitti:
Jos olisimme parisuhteessa, haluaisin välillä palvoa sääriäsi ja peffaasi sukkahousuissa. Kyseessä taitaa olla jonkinlainen fetissi :/
Mies, 33v
Yläpeukku sillä edellytyksellä että palvot silloin kun minä käsken :D
nro 17
Ahdistushäiriö naisella ja avaan sinulle huoliani.
Jei! Nää on hyviä.
N/183cm ja tykkään käyttää korkeita korkoja.