Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokra-asunnosta löytyi hometta, vakuutusyhtiö ei korvaa asumisen keskeytymistä

Vierailija
04.06.2019 |

Mitä ihmettä? Onko Isännöitsijä velvollinen korvaamaan jotain? Onko mahdollista saada esim. vapautus vuokranmaksusta siltä aikaa kun asunnossa ei voi remontin aikana asua (noin 8 viikkoa)?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutus korvaa vain äkillisiä ja yllätyksellisiä juttuja. Home ei valitettavasti ole äkillinen tai yllätyksellinen.

Vierailija
2/8 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vuokranantajaltasi vuokranalennusta tai muuta pois. Miten isännöitsijä mielestäsi liittyy asiaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokranmaksusta kuuluu saada vapautus jos asunnossa ei voi asua remontin aikana, mutta eihän se vuokra isännöitsijälle mene vaan asunnon omistajalle. 

Vierailija
4/8 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokranantajan vastuulla. Joko hän tarjoaa tilalle toisen asunnon tai ei tarvitse maksaa vuokraa siltä ajalta, kun on korjaus käynnissä.

Vierailija
5/8 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen luullut, että suurissa vuokrafirmoissa juuri se isännöitsijä päättää saako vuokrasta vapautuksen? Myös Isännöitsijä päätti remontista.

T.ap

Vierailija
6/8 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen luullut, että suurissa vuokrafirmoissa juuri se isännöitsijä päättää saako vuokrasta vapautuksen? Myös Isännöitsijä päätti remontista.

T.ap

No olet luullut väärin.

Vierailija
7/8 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.ap

Mistä remontista isännöitsijänne on päättänyt? Ei päätä. Isännöitsijä on vain taloyhtiön palkkaama työntekijä, ei päättäjä.

Vierailija
8/8 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ison vakuutusyhtiön vuokra-asunnossa isännöitsijä on se johon otetaan yhteyttä ensimmäisenä. Huoltofirmaan tietysti huoltoasioissa. En lähde soittamaan vakuutusyhtiö Elon toimitusjohtajalle. (Tekisi mieli näiden järkyttävien vuokrien takia).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme