Masentaa koko kesä jo valmiiksi miehen juhlakutsujen vuoksi
Miehen puolelta meidät on kutsuttu kaksiin häihin , yksiin rippijuhliin ja syntymäpäiville.
Masentaa jo valmiiksi, kun en tunne näitä henkilöitä
Rahaa palaa taas suotta ja kaikki vapaa-aika johonkin turhaan hömpötykseen,. mutta mieshän ei ymmärrä.
Ei minun sukuni koskaan mitään tällaista järjestä,m nbiin tuntuu oudolta, että jossain pitää reuhata pitkin kirkonmäkiä.
Ei kiitos, mutta en halua että miekään yksin lähtee
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesäjuhlissa naisilla on monesti hyvin istuvia hameita päällään. Niitä on miehenä kiva tsekkailla ja häissä tutustua tarkemminkin jos vaimo ei ole mukana.
Ja nämä on ne siat, jotka ensimmäisenä jätetään.
Ja juhlat senkun paranee.
Ja koska sinä olet introvertti etkä halua viettää aikaasi vieraammassa porukassa, ei puoliso saa viettää aikaa omien sukulaistensa kanssa. Omasta suvusta voi puolison vieraannuttaa ihan vain, koska on introvertti ja viettää aikaansa mieluiten oman perheen kanssa. Ap ei halua miehen menevän, vaikka mies haluaa olla tekemisissä sukunsa kanssa. Ap haluaa omistaa ja hallita miehensä...
Minun isäni oli kotona viihtyvä introvertti, osallistui silti äidin puolen suvun isompiin juhliin, ja muuten äiti sai sukuloida vapaasti, eikä isä koskaan kieltänyt äitiä menemästä jonnekin juhliin, joihin ei itse halunnut lähteä.