Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia raskaus painoa, pituus 154 paino 109.'

Pcosäiti
04.06.2019 |

Moi!

Oon 27v nainen ja 4kk raskaana. Raskauskiloja tullut nyt todella huimasti. Olin ylipainoinen ennen raskautta ja minulla on pcos. Sain silti mieheni kanssa lapsen luontaisesti. Ennen hedelmöittymistä pittuus 154 ja paino 93 nyt paino on kuitenkin lähtenyt nousuun ja noussutkin siihen 109kg. Raskausmahani on keskimääräistä suuurempi, kuitenkaan kaksosia siellä ei ultran mukaan ole. Lääkärin mukaan painoa saattaa tulla vielä 15kg. Se olisi aika paljon. Onkohan synnytysvaikeampsa ylipainoiselle. Haluaisin asiallista pohdintaa, kiitos😊.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein sopiva, tiesitkin sen. Pitäisikö jo pakata.

Vierailija
22/23 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista olisi syntyä ylipainoisen lapseksi. Toivottavasti yritätte muuttua koska lihavuus periytyy . Kaiken huippu että joku vetoaa raskauspahoinvoinnin lievittämiseen olisi sopiva lääke tuo herkkujen mättäminen. Miten typeriä ihmiset voi olla :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota….

Tuon pituisen normaalipaino on n 50-55 kiloa ja raskaus tuo km 8-10 kiloa. Jos painosi on 58-65 kiloa synnytyshetkellä olet vielä normaalin rajoissa  

t 4:n äiti

Ei nyt ihan noinkaan. Ap:n pituudella 60 kiloa on vielä normaalin rajoissa, ja siihen voi huoletta tulla raskauskiloja ehkä sellaiset 15. Lopussa voi turvotustakin olla kilokaupalla.

turvotus ei ole normaalia.

Mainitsemani lukemat ovat ns normaaliarvot. On heitä joilla aineenvaihduntahäiriö tms tekee jopa 20 raskauskiloa mutta nekin lähtee parissa kuukaudessa synnytyksen jälkeen pois. Läski ei. Eikä 100kg ole koskaan normaalipaino muuta kuin 2m pitkälle lihaksikkaalle miehelle!