Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on mahdollista, että yksityinen Mehiläinen palkkaa psykiatreja Helsingin Kalasataman poliklinikalle?

Vierailija
04.06.2019 |

Tämä ilmoitus löytyi Jooblesta:

"Haetaan psykiatrian erikoislääkäriä Kalasataman terveys- ja hyvinvointikeskuksen akuuttipsykiatrian poliklinikalle ja mielialahäiriöpoliklinikalle. Lisäksi osan työstä voi tehdä Vuosaaren terveys- ja hyvinvointikeskuksen akuuttipsykiatrian poliklinikalla ja mielialahäiriöpoliklinikalla.

Töiden aloitus nyt keväällä jatkuen ainakin syksyyn 2019 saakka. Tarjoamme Mehiläisen lääkärinä kilpailukykyisen palkkauksen, ison konsernin työsuhde-edut ja tuemme kouluttaumista. Työterveyshuolto tarjotaan Mehiläisen lääkärikeskuksessa.

Jos kiinnostuit työstä, ole yhteydessä ja kysy lisää. Keskustelen mielelläni kanssasi tarkemmin työmahdollisuuksista."

https://fi.jooble.org/m/desc/-5845947620637872633?ckey=psykiatrian+erik…

Miten tällainen toiminta on mahdollista? Onko terveyskeskuksissa kuinka yleistä palkata töihin Mehiläisen palkkalistoille? Outoa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei ois mahdollista? Kovin outoa ei ole kun netissä julkisesti ilmoitetaan

Vierailija
2/11 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika pöyristyttävää. En tiennyt tällaisesta. Tuntuu hyvin epätasa-arvoiselta menettelytavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Kalasatamassa saadaan sitten Mehiläisen hoitoa :)

Vierailija
4/11 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietävätköhän kaupungin omat psykiatrit tästä touhusta?

Ei mikään ihme, että Kalasataman psyk.polilla on irtisanoutunut suuri määrä henkilökuntaa!

Vierailija
5/11 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalasatamaan ei saada muuten lisää henkilökuntaa! Siitä oli juttua alkuvuodesta, että tilanne on katastrofaalinen.

Vierailija
6/11 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä ostopalvelua. 

Vierailija
7/11 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut siellä jo kaksi vuotta potilaana enkä ole päässyt psykiatrille kertaakaan - mielialahäiriöpuolella ei sellaista ole, ainoastaan opiskelijoita suorittamassa pakollisia harjoitteluitaan. Koko ajan yritetään saada psykiatreja - on jo korkea aika tehdä jotain, toivottavasti onnistuu tuon Mehiläisen kautta!

Vierailija
8/11 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan niin, ettei kalasatamaan muuten saada rekryttyä psykiatria?

Vierailija
9/11 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut siellä jo kaksi vuotta potilaana enkä ole päässyt psykiatrille kertaakaan - mielialahäiriöpuolella ei sellaista ole, ainoastaan opiskelijoita suorittamassa pakollisia harjoitteluitaan. Koko ajan yritetään saada psykiatreja - on jo korkea aika tehdä jotain, toivottavasti onnistuu tuon Mehiläisen kautta!

Miten ihmeessä oot onnistunut samaan pysyvän hoitosuhteen psyk. polille? :o

Vierailija
10/11 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syksyllä tulee siis 2 vuotta kun väännön (ensin lähete hylättiin) jälkeen pääsin psykpolille. Ja eihän se mikään pysyvä hoitosuhde ole - pelkään koko ajan, että ilmoittavat sen loppuvan. Olen kyllä toivoton tapaus, en tiedä yhtään mitä sitten tapahtuu muuta kuin että joutuu taas tervkeskuksen asiakkaaksi. Mulle sanottiin silloin heti alussa, että psykpolin keskimääräinen hoitoaika on juurikin kaksi vuotta.

Vierailija
11/11 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syksyllä tulee siis 2 vuotta kun väännön (ensin lähete hylättiin) jälkeen pääsin psykpolille. Ja eihän se mikään pysyvä hoitosuhde ole - pelkään koko ajan, että ilmoittavat sen loppuvan. Olen kyllä toivoton tapaus, en tiedä yhtään mitä sitten tapahtuu muuta kuin että joutuu taas tervkeskuksen asiakkaaksi. Mulle sanottiin silloin heti alussa, että psykpolin keskimääräinen hoitoaika on juurikin kaksi vuotta.

Aijaa, minulla oli kaksi käyntiä ja sitten tuli lähtö. No vastapainoksi joku toinen saa sitten pidemmän hoitoajan. Toivottavasti tuo keskimääräinen kaksi vuotta sisältää enemmän käyntejä kuin minulla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän