Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hikoilen salilla, onko teille käynyt niin?

Vierailija
03.06.2019 |

Ihailen ja kadehtien katson muita salilla joilla ei hikipisarakaan valu ja hiukset pysyy ojennuksessa. Itse hikoilen tolkuttomasti alusta loppuun päänahka märkänä. Välillä epäilen että muut tekee vaan niin pienillä painoillaettei rasitu. Mutta mitä järkeä siinä olisi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hikoilen myös. Olisin pettynyt jos treenatessa ei tulisi hiki. Mä saatan myös ähistä ja jopa hiljaa kiroilla kun treenaan. En seuraa muiden hikoilua. Se ärsyttää jos joku pimu tulee vain esittelemään itseään treenivetimissä ja ottaa itsestään selfieitä peilin kautta. Olen siis itse nainen.

Vierailija
2/4 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ärsyttää jos joku pimu tulee vain esittelemään itseään treenivetimissä ja ottaa itsestään selfieitä peilin kautta. Olen siis itse nainen.

Miehenä myös minua ärsyttävät nämä pimut. He istuvat laitteissa selaamassa juuri ottamiaan selfieitä ja ovat salilla vain toisten tiellä. Salilla saa hikoilla ja ähkiä. Se kertoo vain treenin kovuudesta. Hien voi kuivata  laitteista mukana olevaan pyyhkeeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai hikoilen, jos salilla ei tule hiki niin treeni on aivan turhaa. Nämä laitetut kuntoilijat ilman hikeä lähinnä ärsyttää kun pyörivät siellä tiellä istuksimassa laitteissa ja olen nainen.

Vierailija
4/4 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoilu salilla on niin last season