Suutuinko turhaan vai aiheesta miehelleni? Keskustelu vol. 1000, mutta antakaa anteeksi.
En kirjoita romaania vaan kerron mahd. lyhyesti.
Olen tällä hetkellä sairaana/flunssassa, kuumetta 38,7c, turpa täynnä räkää ja keuhkot on yskitty makuuhuoneen seinään. Mieheni lähti tänään klo 12.30 kauppaan ostamaan päivän ruokatarvikkeita. Mukaan matkaan oli sattunut naapuri ja yllättäen matka venähtikin niin että mieheni tuli kotiin vasta klo 19.30 pienessä laitamyötäisessä, sekä ilman niitä kauppaostoksia. Meillä on n.10mim kävelymatka kauppaan. No riitahan siitä tuli. "Sinä oot täällä koko päivän maannu, ja minä pesin aamupäivällä pyykkiäkin" -Joo ne pyykit on edelleen siellä koneessa pyykkituvalla, en jaksanut laittaa niitä kun on huono olo ja luulin ettei siellä kaupassa koko päivää mene.. Ja sitä rataa, jokainen voi kuvitella lopun. Kysymys kuuluukin, suutuinko turhasta vai aiheesta?
Ps. En ole Porvoosta, en ole teini vaan (31v.), en jätä sitä sikaa, tämä ei ole trolli ja olkoot 0/5 mutta tarvitsen mielipiteen.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Aiheesta, tietenkin.
No näin minäkin ajattelin. Ap
Semmoinen elin otsassa tällä hetkellä että pohdin jo konjakkia flunssalääkkeeksi. Muita kommentteja? Ap
Onko tuollainen yllärihumala tyypillistä miehelle? Jos on, en kauhean pitkään viitsisi katsella.
Ei tuo nyt mieheltä ihan putkeen mennyt 🙄
Sattuuhan sitä, kunhan ei tavaksi tule.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuollainen yllärihumala tyypillistä miehelle? Jos on, en kauhean pitkään viitsisi katsella.
Ei ole, onneksi. Pari kertaa vuodessa jos lähtee kaverin kanssa parille niin parit saattavat venähtää, ei sen kummempaa. Ap
Eivätkö ihmiset osaa käyttää mihinkään enää omaa järkeään?
Täysin aiheesta.
Trolliksi en jostain syystä jaksa epäillä mutta ihmetellä että kuinka edes tässä kohden kyseenalaistat oman suuttumuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, onneksi. Pari kertaa vuodessa jos lähtee kaverin kanssa parille niin parit saattavat venähtää, ei sen kummempaa. Ap
Ei aina voi onnistua. :)
MIksi tuhlaat elämääsi tuollaisen miehen kanssa?
Vastaa sinä ensin tähän kysymykseen, niin sen jälkeen minä vastaan sinun esittämääsi.
Musta tuntuisi pahimmalta se, että mies ei selvästikään välitä susta ollenkaan. En suuttuisi, olisin vain surullinen. Mitä järkeä suhteessa, jossa toinen ei välitä ja vielä syyttää laiskottelusta toista, joka on kipeänä? Itselle tuo olisi ihan selvä ero.
Ihan aiheesta ja ymmärrettävästi suutuit. Jos miehellä ei kuitenkaan ole tapana moista tehdä, ratkaisisin asian niin että komentaisin hänet kauppaan mikäli sellainen on vielä auki. (Riippuen toki siitä, missä asutte, meillä on klo 23 asti auki oleva lähikauppa kävelymatkan päässä mutta tiedostan ettei kaikilla näin ole.)
Lisäksi selittäisin hänelle, miten huono olo minulla olisi ja että tämän takia olen niin kiukkuinen - kurja olo muutenkin ja laskin sen varaan, että mies käy kaupassa eikä tarvitse nälissään koko päivää kipeänä maata. Pyykinpesukiistan jättäisin ehkä huomiselle.
Vierailija kirjoitti:
Täysin aiheesta.
Trolliksi en jostain syystä jaksa epäillä mutta ihmetellä että kuinka edes tässä kohden kyseenalaistat oman suuttumuksen.
Varmaan tämä flunssa ja h*lvetinmoinen nälkä aiheuttaa sen ettei ajattele järkevästi. Taidan tilata pitsan runsaalla valkosipulilla ja ottaa sen konjakin. Josko tämä tästä, ääni ei edes riitä riitelyyn. Ap
No jos odotit nälkäisenä ruokaa / jotain muuta kaupasta niin kyllä ihan aiheesta suutuit. Mutta jos kaupassakäynti ei ollut kovin kiireinen asia niin sitten ehkä vähän turhasta.
Tuota en ymmärtänyt, miten kauppareissun pituus liittyi pyykkien laittamiseen.
Laita mies aamulla käymään kaupassa heti aamulla kun kauppa aukeaa niin eiköhän asia ole sillä selvä :)
En suuttuisi, mutta olisin syvästi loukattu siitä, ettei mies piittaa mun voinnista.
Piti vielä sanoa, että ymmärrän sinänsä miestäkin, jos ei jostain syystä ole ajatellut että kaupassa käynti on niin akuuttia tai esim. naapurilla ollut tärkeää tai "tärkeää" asiaa. Tuskin hän ilkeyttään on kapakkaan noin pitkäksi aikaa eksynyt. Ihmiset, jotka täällä kyseenalaistavat koko suhteenne yhden mokan takia ovat mielestäni todellisuudentajua vailla. Hyvässä suhteessa osataan myös riidellä turvallisesti eli niin, että pysytään aiheessa eikä kummankaan tarvitse pelätä riidan kiehumista yli joko fyysiseksi tappeluksi tai erolla uhkailuksi. Nämä kertovat jo paljon syvemmistä ongelmista suhteessa eikä Ap:n suhde vaikuta tällaiselta.
T. 13
Turhaan suutuit, jos kerran et aio jättää sikaa.
Itsehän olet siis tilanteesi valinnut.
Vierailija kirjoitti:
MIksi tuhlaat elämääsi tuollaisen miehen kanssa?
Vastaa sinä ensin tähän kysymykseen, niin sen jälkeen minä vastaan sinun esittämääsi.
Koska hän on ainoa ihminen maailmassa jota olen koskaan oikeasti rakastanut. Ap
Ihan suotta kyseenalaistat omaa suuttumustasi. Jos lupaa käydä kaupassa toisen ollessa sairaana, on oikeus odottaa ruokatoimitus kohtuullisen ajan sisään. Puolen päivän ryyppyretki ei kuulu kohtuulliseen odotusaikaan. Eri asia olisi, jos mies olisi edes laittanut viestiä, että venähtää ja ehdottanut ruoan kotiintilaamista. Nyt sinut unohdettiin ja sivuutettiin täysin hetkenä, jolloin olisit kaivannut pientä ekstrahuomioimista.
Aiheesta, tietenkin.