Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katkera vanhuus vai mikä?

Vierailija
03.06.2019 |

Mikä tämä ilmiö on kun kaupan kassalla jonossa kestää sekunttikin liian kauan niin takana oleva mummo alkaa töniä kärryillään?

Ja siis olen todistanut tätä ilmiötä niin kauan kuin vain muistan. Olen 27v. Käväisin äsken citymarketissa ja kassa joutui soittamaan yhdestä tuotteesta hintaa ja sen takia siinä hieman kesti. Takana oleva mummo työnsi aivan kiinni minun kylkeen kärrynsä ja siinä sitten tuuppaili niin kauan että minulla alkoi palaa käpy niin "paransin" asentoa samalla tönäisemällä takaisin kärryä, josta mamma taisi tajuta, mutta alkoi sitten vielä ääneen valittamaan kassa naiselle kuinka hänen jäätelönsä sulaa

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummelit ovat kärsimättömiä ja äkäisiä toisinaan.

Ei siitä pidä välittää.

Vierailija
2/4 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa käytöstä. Ei se jono edellä kulkijaa tökkimällä etene. Jos nyt jotain voi mummojen puolustukseksi sanoa, niin ehkä heillä on kipuja ja odottelu on hankalaa. Joskus kävely ei satu niinkään, mutta paikallaan seisominen voi sattua. Mutta tosiaan, ei se töniminen auta. Itse olen vain kääntynyt ja sanonut, että en voi mitään, nyt ei jono etene. Ehkä ei paras strategia tökkiä takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jäätelö sulaa, kosketuksilta, jokainen aamu ja jokainen ilta"

Vierailija
4/4 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär alotti kaupassa työt ja on hämmästynyt siitä mummojen määrästä, jotka odottavat kaljoineen, että kello tulee 9.00 ja kaljaa saa myydä.