Uudehko esimies kysyi juonko kahvia vai teetä, ja että sillä että syönkö keksejä?
Mitä se sille kuuluu? Löydänhän minä molemmat siitä kahvihuoneesta jossa olimme. Ja ne keksit. 🍪 kuka erikseen kysyy niistä että syökö niitä? Vastasin jotain että kyllä vähän ja vetäisi kaapista keksit esiin. Olisihan ne voinut vetää esiin ilman mitään kommentteja, olisin täydessä hiljaisuudessa voinut päättää otanko siitä vai en. Epäkohteliasta utelua. Utelias tietämään että minä en kerro elämästäni avoimesti kaikkia yksityisasioitani.
Kommentit (20)
No on sulla ongelma. Hyvä että selvisit kuitenkin vähäisin, vain älyllisin vammoin.
Nyt meni yli. Mitä tuo otsikko on tarkoittavinaan? Että sillä että syönkö? Jos se vain halusi tarjota sulle keksejä. Eikö mitään saa kysyä?
Kauheaa. Mitään noin intiimiä ei kyllä saisi työpaikalla kysellä.
Onko tämä jokin "etsi montako virhettä"- tehtävä?
Vierailija kirjoitti:
Oot aika tyhmä. Lienet introvertti.
Heiiiii! Sä sekotat nyt!
Kyllä me introvertit ollaan älyllistä porukkaa, mutta ap on trolli.
Kauheeta miten se kehtas semmosta kysyä. Aivan liian tungetteleva, todella epäkohteliasta. Jos minä menen kylään niin haen itse kyläpaikan keittiöstä sen mitä haluan syödä, turha siinä on alkaa mitään kyselemään
Mitä tuo otsikko edes tarkoittaa? Ja että sillä että?
Olisit sanonut esimiehellesi topakasti, vittuako se sinulle kuuluu.
Olet siis kuntouttavassa työtoiminnassa? Toivottavasti siitä on hyötyä!
Voi ei. Mä (esimies) kysyin juuri eilen uudelta työntekijältä suunnilleen ekaksi, että ottaako teetä tai kahvia. Sitten vielä utelin, että ottaako maitoa. Minkäs sitä uteliaalle luonnolleen mahtaa.
Ymmärrän hyvin ap:ta. Pitäähän se joku yksityisyys olla. Kunnioita itseäsi ja pidä kiinni rajoistasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot aika tyhmä. Lienet introvertti.
Heiiiii! Sä sekotat nyt!
Kyllä me introvertit ollaan älyllistä porukkaa, mutta ap on trolli.
Osa on, osa ei
Minäkin olen sairaalloisen utelias. Kysyn työkaverilta ottaessani kahvia keittimestä ja hänen ollessaan jonossa takanani, että ottaako hänkin ja kaadanko hänellekin. Nyt hävettää toisen intiimialueelle tunkeutuminen.
Minä nostaisin ap:nä jutun esimiehen ahdistelusta.
Jaa.