Tilillä 300€ loppukuuksi, miten helvetissä tästä selviää?
Palkka tuli 2200€ ja näköjäns meni.
Seuraavan kerran uusi palkka tilille joskus 27-28.6.
Yksi työmatkaani tässä kuussa.
Kahden aikuisen talous, mutta kyllä tämä on liian tiukkaa. Tulee vaan olo että pistän läskiksi kaikki.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole perjantain palkasta enää mitään jäljellä. Ei silti hätää. Osinkoja tulee tilille tässä tunnin sisään seuraavan kerran, (ellei jo ehtinyt tulla), sitten ensi viikolla tulee kans mukava potti, Samaten seuraavalla. Ja sitten viimeiselläkin viikolla tulee vähän + uusi palkka. Miksi et hanki näitä ylimääräisiä tuloja...
Tuhlurit alapeukuttaa. Kannatta hankkia muitakin tuloja kuin epävarma palkka.
Tilillä 44 euroa ja sillä pitäisi pärjätä 13 päivää ennenkuin tulee työmarkkinatuki tilille. Ruhtinaalliset 3,35 euroa käytettävissä per päivä, jolla ei saa edes yhdensuuntaista bussilippua.
Joku tietysti sanoo: "Mene töihin!", no ei ole työpaikkaa minne mennä, eikä näy mihinkään pääsevänkään.
Mikään ei mene kaupaksi jota olen koettanut myydä, toki mulla ei mitään erityisen arvokasta edes ole.
Hieno maa, varsinkin toimeentulo on ihan perkeleen helppoa näiden "avokätisten" tukien ansiosta...
Hyvin riittää ruokaan kahdelle. Vähän normaalia nuukempaa mutta onneksi vain 27pv
Se ateria maksaa lähemmäs 3 kuin 2 euroa. Ja voi olla esim max 5 lihapullaa tai yksi seiti-pala, lisukkeena kumiperunoita ja porkkanaraastetta. Jos meinaat että sellaisen aterian lisäksi ei tarte muuta kuin teetä, taidat olla itse alipainoinen ja kärsiä kaikista mahdollisista puutostaudeista.