Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Contour, ja siihen liittyviä kysymyksiä. Ja vastauksia siis kaipaan.

Vierailija
03.06.2019 |

Mulla ei näy solisluut paljoo, mut kai voi silti laittaa contourit? Ja mulla ei oo sellast varjostus-palettii, nii voinko käyttää vain eplkästään contour-kynää ja sit mineraali puuteria siis? Miten teillä onnistuneet, ja näyttää?
Onko rässä järkeä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ne kamalat kardashian-sotamaalaukset.

Vierailija
2/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Contour on niin passé. Ja muutenkin mene vaikka Demin palstalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten solisluut liittyy kasvojen meikkaukseen?

Vierailija
4/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten solisluut liittyy kasvojen meikkaukseen?

Voihan sitä contouria halutessaan käyttää kropankin muotoilemiseen:D

Vierailija
5/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täält saa iha tosi mielekkäi vastauksii! Tiedoks, et kuitenkin olen itse vastuussa miten meikkaan vai meikkaanko ollenkaan. Ja solisluutkin voi meikata, eikä se meikkaus tarkota, että vaan naama meikattais. Siis nyt asiallisii vadtuaksii, kiitos. Ja jos ei oo kommentoimist, menkää itse demiin tai muualle tai olkaa kommentoimatta. Ei sen vaikeampaa, mutta nähtävästi teille on!

Ap

Vierailija
7/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo! Herätkää...

Ap

Vierailija
8/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan ite meikannut luitani, mutta sama periaatr kun muuallekin. Varjokohtiin varjoa ja mihin valo osuu/mitä halutaan korostaa niin siihen highlightia. En usko että tuo puuteri mitään auttaa, tarvit korostusvärin.

Etsit ne luiden reunat, varjostat, sit korostus, ja hemmetin hyvä häivytys.

Vierailija
9/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan ite meikannut luitani, mutta sama periaatr kun muuallekin. Varjokohtiin varjoa ja mihin valo osuu/mitä halutaan korostaa niin siihen highlightia. En usko että tuo puuteri mitään auttaa, tarvit korostusvärin.

No ok, oikein varjostukset ja korostusvärit ois parempii mut mitä mä ostan sellasii silti kun tiisaalta puuteriakin voi köyttää? Ja jos en kuitenkaan pidä niistä varjostuksista, niin hukkaanhan ne rahat meno. Muutenkin oon käyttänyt contous-kynää ja mineraalipuueria, niin toimineet tähän mennessä todella hyvin!

Sanonpahan vain oman mielipiteeni.

Ap

Vierailija
11/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ok, oikein varjostukset ja korostusvärit ois parempii mut mitä mä ostan sellasii silti kun tiisaalta puuteriakin voi köyttää? Ja jos en kuitenkaan pidä niistä varjostuksista, niin hukkaanhan ne rahat meno. Muutenkin oon käyttänyt contous-kynää ja mineraalipuueria, niin toimineet tähän mennessä todella hyvin!

Ap

No sit sä käytät niitä.

Vierailija
12/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile? Harjoittelemalla oppii.

Vierailija
13/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No sit sä käytät niitä.

Ei tarvii olla tyly. Onks jääny kuk**lia saamatta, ku tollane oot???

Ap

Vierailija
15/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile? Harjoittelemalla oppii.

Tiedoks! En oo idiooti.

Ap

Vierailija
16/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
18/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No sit sä käytät niitä.

Ei tarvii olla tyly. Onks jääny kuk**lia saamatta, ku tollane oot???

Ap

Tyly? Sanoit että turhaa rahanmenoa ostaa muita ja niillä sun välineillä pärjää niin totesin että sitten käytät niitä.

Ja ei oo jääny saamatta, saan mieheltäni ihan riittävästi :)

Sinä sen sijaan taidat olla kirjoitustyylistä päätellen sen ikäinen että pitäisi alkaa saamaan kun on pinna kireällä;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi