Mummotunneli on ihan karsee mesta
Täynnä juntteja, ja ahdistava lihatiski.
Never again.
Kommentit (14)
Ihmettelen miten on niin suosittu?!
Ap
Näin tuumailun myös vuonna 2003 ja en sen jälkeen ole sielä käynyt.
Se oli muutama vuosikymmen sitten SE paikka, ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten odotit?
Ei ollu mitään odotuksia. Ei vaan ollut mun juttu ;)
Ap
Olen samaa mietlä. Mummis on hautausurakoitsijoiden ghetto. Olen 48 enkä voi siltikään sietää sitä paikkaa. 90% naisista pukeutunut mustaan asuun ja meikanneet silmänsä bandoiksi. Miehet vuorostaan viihtyvät niissä ylisuurissa lepattavissa farkuissa ja esittelevät kaljujaan kilpaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mietlä. Mummis on hautausurakoitsijoiden ghetto. Olen 48 enkä voi siltikään sietää sitä paikkaa. 90% naisista pukeutunut mustaan asuun ja meikanneet silmänsä bandoiksi. Miehet vuorostaan viihtyvät niissä ylisuurissa lepattavissa farkuissa ja esittelevät kaljujaan kilpaa.
Just näin 😂
Ap
Minä taas haaveilen, että joskus pääsisin käymään siellä. Harmi kun asun niin kaukana Helsingistä. T. hieman ujo 25v mies
Ei pidä käydä jos ei tykkää. Ikäloppujen akkojen paikka, tarkoitettu nuoremman miesseuran vamppaamiseen.
Mä oon 44v (kuulun iän puolesta kohderyhmään?), mut en kokenut sitä yhtään omaksi paikaksi. Tykkään enemmän groteskista, apollo terrace & bar, siltasesta...
Ap
Minusta oikein mukava paikka. Aina saa naista kun sinne menee.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä käydä jos ei tykkää. Ikäloppujen akkojen paikka, tarkoitettu nuoremman miesseuran vamppaamiseen.
En ole ikinä käynyt, ei ilmeisesti tarvetta, enkä ole kohderyhmää, mutta tällä hetkellä nuorempi mies olisi tarpeen, joten voisin käydä katsomassa tarjonnan. N49
Miksi juuri niiltä ihmisiltä puuttuu itsekritiikkiä, joilla olisi suurin aihe kritisoida itseään? Humalaiset ovat ällöttäviä.
Joskushan se oli ikäänkuin lihatiski homobaari, mutta heteroille.
Mitä sitten odotit?