Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko äitini olla jotenkin kateellinen/mustasukkainen, kun tapailen jotakuta?

Vierailija
03.06.2019 |

Aina kun kerron hänelle miehestä, hän käyttäytyy jotenkin ylimielisesti ja ivallisesti. Väittää kuitenkin, että haluaa minulle pelkkää hyvää, mutta hänen suhtautumistapansa kielii muusta. Ainoastaan silloin kun minulle tulee ero, löydän jonkun muun, hän alkaa puhua positiivisesti edellisestä miehestäni, vaikka olisi suhtautunut häneen negatiivisesti silloin, kun olen kyseisen miehen kanssa ollut. Minusta oikeasti alkaa tuntua siltä että äitini on jotenkin kateellinen/mustasukkainen siitä, että seurustelen ja olen ihastunut.

Vai mitä mieltä te olette? Voiko tähän olla syynä jokin muu, ja jos niin mikä? Ei ole vaihtoehtona kysyä äidiltä suoraan, hän nimittäin suuttuu ja kieltää kaiken. Hänestä ei ole keskustelemaan asiallisesti, pelkkää kinastelua on aina luvassa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla kateellinen.

Se on itseasiassa melko yleistä äidin ja tyttären välillä, siis niin, että äiti kadehtii tytärtään.

Vierailija
2/3 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi olla kateellinen.

Se on itseasiassa melko yleistä äidin ja tyttären välillä, siis niin, että äiti kadehtii tytärtään.

Kun vielä seurustelin exäni kanssa, hän oli äitini mielestä luuseri vätys, mutta kun löysin sitten jonkun, joka ei ollut luuseri vätys, tämä exä muuttuikin täysin päinvastaiseksi, äitini alkoi ymmärtää häntä ja tunsi jopa empatiaa häntä kohtaan, kun minä hänet tylysti jätin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit ovat kaiken pahan alku ja juuri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi