vaimo lihominen
mites muilla miehillä ajatukset...mielessä käynyt jospa sais hiukan sporttisempaa joskus? miltä seksi tuntuis haluavan aloitteellusen naisen kanssa? prttähän en halua siksi että on väärin. ongelmaksi muodostuu ajattelu siitä ja se että vaimo tuskin kovin
pirtsakaksi enää muuttuu.joskus virtaa itsellä taukojen jälkeen kyll riittäisi useampaan kertaankin
Kommentit (7)
No luuletko sinä ap, että joku simpsakka sporttinen mimmi sinua huolisi.. Mietinpähän vaan näin toisesta näkökulmasta katsottuna kun itse olen sporttinen. Inhoon tuollaisia miehiä, jotka puhuu naisistaan noin rumasti. Kukaan ei ole kaunis koko elämäänsä ja silloin sisäinen kauneus merkitsee enemmän.
Miesten pöhöttyminen, kaljuuntuminen ja kasvava kaljamaha, ne ne vasta kiihottaakin.
taas ne lapsettomat vanhatpiiat huutaa ja mölyää!
Ois kiva saada rehevää naista vaikka oman miehen katsellessa vierestä.
Kik.fordso69,insta rukapoika
Syytä itteäs, mitä oot päästäny vaimon valaaksi, jonka ny haluat lihoiksi!
JSSAP!
Mutta viesti #3 on myös tärkeä, saatko mitä haluat jos menet vaihtamaan? Siinäkin syy miksi pettäjät pettää. Itse en pettämiseen lähde, mutta en suvaitsisi lihoomistakaan. Jos molemmat ei panosta suhteeseen, asialle pitää tehdä jotain. Jos ei pysty, miksi roikkua suhteessa, jota toinen tai molemmat laiminlöi?
Voihan se mielessä käydä. Seksi vain tahtoo olla siellä molempien osapuolten korvien välissä. Ei se ole kiinni ulkoisesta hapituksesta.
Monta kertaa mies itse ratkaisee sen, millainen seksipeto siittä vaimosta kehittyy. Monta kertaa ne miehen valinnat ja teot ratkaisee, ei esim. kalun koko. Puhukaa ja keskustelkaa.
Kaija