Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tekosyysi tehdä haisevia ruokia kerrostalossa ja tuulettaa lemut rappukäytävään?

Vierailija
03.06.2019 |

Taaskin haisee mikälie kaalirapi-valkosipuli-munuais-kamferpiiras niin, että ihan oksettaa...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi soittakoon sitten virkavallalle kun ruokien ja musiikin soittaminen häirittee.

Vierailija
22/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän munuaisista ja lammaskaalista. Minulla on oikeus tehdä niitä vaikka asunkin kerrostalossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rappukäytävässä tuoksuu aina huumaavan ihanalta, kun on kansainvälinen ihmiskattaus asumassa. Välillä tekisi mieli mennä koputtamaan ovelle lautasen kanssa.

Edellisessä talossa oli lähinnä eläkeläisiä ja se takaisin Karjalaan -paistin, tappaisko jonkun -keiton ja taasko sitä makkaraa -paistosten käry oli kyllä todella rasittavaa. Minulle valitettiin, kun käytin kanelia ym. liharuoissa ja pappojen mielestä oli liian eksoottinen tuoksu. Olin sen takia kuulemma huumeveikko 😁😁

Vierailija
24/25 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi soittakoon sitten virkavallalle kun ruokien ja musiikin soittaminen häirittee.

-Hätäkeskus

-Tuota voisitteko tulla apuun, kun täällä naapuri soittaa ruokaa. Ja musiikkiakin vielä!

-???

Vierailija
25/25 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne sijat - ansaitset parempaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi