Mikä on tekosyysi tehdä haisevia ruokia kerrostalossa ja tuulettaa lemut rappukäytävään?
Taaskin haisee mikälie kaalirapi-valkosipuli-munuais-kamferpiiras niin, että ihan oksettaa...
Kommentit (25)
Pidän munuaisista ja lammaskaalista. Minulla on oikeus tehdä niitä vaikka asunkin kerrostalossa.
Meidän rappukäytävässä tuoksuu aina huumaavan ihanalta, kun on kansainvälinen ihmiskattaus asumassa. Välillä tekisi mieli mennä koputtamaan ovelle lautasen kanssa.
Edellisessä talossa oli lähinnä eläkeläisiä ja se takaisin Karjalaan -paistin, tappaisko jonkun -keiton ja taasko sitä makkaraa -paistosten käry oli kyllä todella rasittavaa. Minulle valitettiin, kun käytin kanelia ym. liharuoissa ja pappojen mielestä oli liian eksoottinen tuoksu. Olin sen takia kuulemma huumeveikko 😁😁
Vierailija kirjoitti:
Voi voi soittakoon sitten virkavallalle kun ruokien ja musiikin soittaminen häirittee.
-Hätäkeskus
-Tuota voisitteko tulla apuun, kun täällä naapuri soittaa ruokaa. Ja musiikkiakin vielä!
-???
Jätä ne sijat - ansaitset parempaa!
Voi voi soittakoon sitten virkavallalle kun ruokien ja musiikin soittaminen häirittee.