Loukkaantuisitko?
Jos miehesi kutsuttaisiin sukunsa järjestämiin kesäjuhliin ilman sinua, niin mitä ajatuksia herättäisi?
Kommentit (10)
Riippuu aika lailla siitä, minkälaiset välit olis miehen sukulaisiin noin yleensä.
Noo nykyaikana ei ole asiaa, josta ei olisi syytä loukkaantua. :)
Exäni meni siskonsa häihin ilman minua. Tiesin siitä, että ero on tulossa.
Olennainen kysymys lienee se, että oletko ns. uusi tuttavuus, vai jo pidemmän aikaa ollut miehesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olennainen kysymys lienee se, että oletko ns. uusi tuttavuus, vai jo pidemmän aikaa ollut miehesi kanssa.
Yli 5v ollaan kimpassa oltu, ja mielestäni ihan hyvät välit sukulaisiinsa on.
Mies oli sitä mieltä että minun pitäisi itse selvittää tämä asia että miksen kutsua saanut.
Alkup. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies oli sitä mieltä että minun pitäisi itse selvittää tämä asia että miksen kutsua saanut.
Ei itsenäinen nykynainen tarvitse prinssiä pelastamaan itseään, joten jos asia vaivaa sinua puhut asian läpi.
Alkup. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tietää, että käyttäydyt parin lasin jälkeen nolosti ja kieltänyt kutsumasta? Tietää myös, että et sinä mitään selvitä ja tietää olevansa turvassa :D
Sillä monesko aloitus tämä on jo palstalla, etkä edelleenkään ole tehnyt asian eteen mitään?
Onko sinne kutsuttu muut puolisot ? Jos ei, niin en näe asiassa mitään ihmeellistä. Jos taas on, niin jos sinulla kerran on hyvät välit niin KYSY.
Oon sen tyyppinen ihminen, että en jää pitkäksi aikaa märehtimään tuollaisia. Jos joku osoittaa käytöksellään, että minua ei kaivata, etsin seurani muualta ja jätän kyseisen henkilön elämäni piirin ulkopuolelle. Antaisin miehen mennä yksin ja keksisin muuta seuraa ja tekemistä itselleni enkä antaisi niiden ihmisten asioiden enää vaivata päätäni.
Joka kerta tätä toivon, mutta aina vaan se kutsu tulee :D Ja loukkaanutaan, jos en tule.