Pisamat
Onko teistä pisamat nätit naisella, kasvoissa tai muuallakin. Mä oon aina vähän kärsinyt niistä. N36
Kommentit (5)
Olen samaa mieltä, kasvoissa kivat. Mutta mulla myös käsivarsissa ja decolteella. Niistä en tykkää. Mitä muut on mieltä? N
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, kasvoissa kivat. Mutta mulla myös käsivarsissa ja decolteella. Niistä en tykkää. Mitä muut on mieltä? N
Ihan sama missä sijaitsevat, yhtä söpöä. Ja hei, tärkeintä on mitä mieltä itse olet.
Keväällä vaksinkopilleni tuli nainen, jolla oli pisamia kasvoissa. Harmi, että hän oli kiireisellä asialla, en ehtinyt kommentoida, miten kauniilta hänen kasvonsa näyttivät. En tiedä, olisiko siinä tilanteessa ollut soveliastakaan, mutta jäi vaivaamaan koko päiväksi enkä nähnyt häntä enää uudestaan. M35
On se kumma, että hyvin monet naiset eivät osaa arvostaa omia erikoispiirteitään. Pisamat on hot, mutta sen tiedon joudun salaamaan vaimoltani jolla niitä ei ole...
Mun mielestä tekee naisesta jotenkin todella persoonallisen näköisen. Eli on mielestäni todella nätit etten sanoisi jopa seksikkäät.