Mitä ihmiset tekivät WC-pöntöillä istuessaan ennen älypuhelimia?
En pysty edes kuvittelemaan sellaista aikaa, siis ylipäätään vessojen ulkopuolellakaan.
Kommentit (27)
Mikä tää juttu on, että pitää älypuhelinta näprätä kun on paskalla? Eikö sen verran voi olla erossa tosta luurista :D Kivat teille, hierotte puhelinta paskasilla sormilla kun pyyhitte takamuksenne, bakreeteita tarttuu vaikka teidän sormenne ei meniskään kakkeliin.
Paskomiseen menee 30 sekuntia, mitä hittoa siinä ajassa kerkiää alkaa lukemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa tyhmälle, että mitä sillä puhelimella tai lehdillä siellä tehdään? Ei mulla mene koskaan vessassa max paria minuttia kauempaa. Jääkö ihmiset toimituksen jälkeen hengaamaan siihen vai mikä siinä oikein kestää?
Kaikki eivät ole millään turbokakkakoneella siunattuja niinkuin sinä. Välillä toki tulee jäätyä pariksi minuutiksi toimituksen jälkeen vaikkapa lukemaan joku juttu loppuun.
Aku Ankassa on niin hyviä artikkeleita, ettei malta jättää kesken?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää juttu on, että pitää älypuhelinta näprätä kun on paskalla? Eikö sen verran voi olla erossa tosta luurista :D Kivat teille, hierotte puhelinta paskasilla sormilla kun pyyhitte takamuksenne, bakreeteita tarttuu vaikka teidän sormenne ei meniskään kakkeliin.
Missä välissä minä sitä luuria p##kaisilla sormilla räplään?
Istun ja p#skon → lasken puhelimen peilikaapin tasolle → pyyhin, suljen pöntön kannen ja vedän vessan → pesen kädet → nostan puhelimen pöytätasolta ja poistun.
Vv kirjoitti:
Paskomiseen menee 30 sekuntia, mitä hittoa siinä ajassa kerkiää alkaa lukemaan?
Jo on kiire ihmisillä, kun ei edes vessassa ehditä rauhoittumaan. Hakkaako lapset oven takana vai onko kiire tienaamaan lisää rahaa?
Mä olen aina vaan paskonut tai pissannut.
Ikinä en ole lukenut lehteä tai räplännyt kännykkää vessassa. En ymmärrä miksi pitäisi. Hoidan hommat ja äkkiä pois.