Nainen päättää suhteessa kaikesta-flr
Onko täällä pariskuntia joilla on ainakin osittain FLR-suhde, eli nainen päättää ja mies on käytännössä orja? Meillä tällainen on ollut puheena vähän aikaa jo. Seksissä tämä toteutuu, eli palvelen naistani täysin. M39 ja N36
Kommentit (7)
On testissä joo. Katos kun syön töissä joka päivä ulkona ja liikun muutenkin niin ei innosta lähteä viikonloppuisin ulos. Samoin kun teen firmassani 100 000€ investointeja niin ei pahemmin kiinnosta pikkuremontit kotona. Siksi luovutin vallan vaimolleni kotona. Ensinnäkin ei tarvitse kuunnella sitä vikinää ettei mennä tai tehdä koskaan mitään. Nyt mennään heti jos vaimo niin sanoo, tai tehdään rempat heti jos vaimo niin haluaa. Mua niin vitutti märehtiä jotain hotellireissua tai ulkona syömistä vaimon kanssa tuntikaupalla. Nyt kun vaimo haluaa mennä niin heität rotsin niskaan ja menen käynnistämään auton.
Samoin lopetin turhan vonkaamisen ja olen aina valmis jos vaimo haluaa. Niin ja seksi on hyvin säädyllistä. FLR voi olla ihan tavallinen suhde ilman mitään älyttömiä vaippa/likaisten varpaiden nuolemisjuttuja mitä ylempänä. Ehkä esimerkkinä voisi toimia joku Madonna-Toyboy suhde vaikka ollaankin saman ikäisiä.
Meillä vaimo ilmiselvästi tätä haluaa. Käytös on ainakin niin paskamaista.
Lopetin siis halaamisen, koskettelun, seksin ja viimeisimpänä ole pyrkinyt kommunikoimaan niin vähän kuin mahdollista.
Nyt saa mitä tilaa, mutta ei sittenkään ole tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimo ilmiselvästi tätä haluaa. Käytös on ainakin niin paskamaista.
Lopetin siis halaamisen, koskettelun, seksin ja viimeisimpänä ole pyrkinyt kommunikoimaan niin vähän kuin mahdollista.
Nyt saa mitä tilaa, mutta ei sittenkään ole tyytyväinen.
Teet niin tai näin, teet aina väärinpäin.
Pääasia, että et nyt anna.
Putte_Heimo kirjoitti:
On testissä joo. Katos kun syön töissä joka päivä ulkona ja liikun muutenkin niin ei innosta lähteä viikonloppuisin ulos. Samoin kun teen firmassani 100 000€ investointeja niin ei pahemmin kiinnosta pikkuremontit kotona. Siksi luovutin vallan vaimolleni kotona. Ensinnäkin ei tarvitse kuunnella sitä vikinää ettei mennä tai tehdä koskaan mitään. Nyt mennään heti jos vaimo niin sanoo, tai tehdään rempat heti jos vaimo niin haluaa. Mua niin vitutti märehtiä jotain hotellireissua tai ulkona syömistä vaimon kanssa tuntikaupalla. Nyt kun vaimo haluaa mennä niin heität rotsin niskaan ja menen käynnistämään auton.
Samoin lopetin turhan vonkaamisen ja olen aina valmis jos vaimo haluaa. Niin ja seksi on hyvin säädyllistä. FLR voi olla ihan tavallinen suhde ilman mitään älyttömiä vaippa/likaisten varpaiden nuolemisjuttuja mitä ylempänä. Ehkä esimerkkinä voisi toimia joku Madonna-Toyboy suhde vaikka ollaankin saman ikäisiä.
Kuulostaa hyvältä, Putte!
Meillä on lähes täysi FLR-suhde. Olen vaimoni orja ja omaisuutta.
Teen kaikki kotityöt. Seksi on täysin vaimoni ehdoilla ja hänen tyydytystä. Siveysvyötä ei ole tällä hetkellä käytössä, mutta on meillä ollut puhe siitä.
Meillä on käytössä tietenkin rangaistuksia. Kiroilusta ja muusta huonosta kielenkäytöstä pestään suu saippualla. Muista virheistä saan yleensä kunnon kovan piiskauksen. Toisinaan joudun myös nurkkaan seisomaan.
Ulospäin näytämme aivan normaalilta pariskunnalta. Saan käydä harrastuksissani ja nähdä kavereita. Tosin joudun aina kysymään luvan.
Usein, kun vaimoni menee ulos/näkee kavereitaan, hän lukitsee minut vierashuoneeseen. Lukituksen ajan joudun käyttämään vaippoja.
Muita hyviä alistamis/nöyryytystapojakin on meillä käytössä. Esim. Lähes päivittäin saan nuolla vaimon jalat ja varpaat puhtaaksi, kun hän tulee töistä kotiin. Usein joudun myös nuolemaan kainalot.