Työmatkalle Lissaboniin. Mitä tekemistä keksin iltapäiviksi (n. klo 14-20) kokousten ja tapaamisten jälkeen?
Olen 38v nainen ja menen työmatkalle yksinäni. Sen verran paljon on tullut jo matkusteltua tähän ikään mennessä, etteivät yksittäiset hallintorakennukset, suihkulähteet tai kirkot enää kiinnosta. Hienoja ovat, mutten jaksa mennä niitä pällistelemään, kun samanlaisia löytyy Euroopasta lähes joka kylästä.
Eli: mitä vähän erilaista tekemistä löytyisi Lissabonista? Näköalapaikkaa, josta näkisi koko kaupungin? Hyviä patikointi/lenkkimaastoja? Jotain extremeä, kuten vaikka kalliokiipeilyä turisteille tai muuta?
Ravintolasuosituksia en tarvitse, kun olen tosi huono syömään yksinäni. Nappaan yleensä marketeista jotain helppoa syötävää itselleni.
Olen Lissabonissa tiistain ja keskiviikon (lennän ma-iltana ja palaan ke-aamuna).
Kommentit (12)
Mene ajamaan Lissabonin kuuluisalla 28 ratikalla. Kyyti on kuin vuoristoradassa olisi :D
Loppuupas ajoissa työt teidän firman reissuilla! Itse ehdin matkoilla yleensä hädin tuskin käymään salilla iltaisin, joskus pakko hoitaa sekin aamulla kukonlaulun aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Loppuupas ajoissa työt teidän firman reissuilla! Itse ehdin matkoilla yleensä hädin tuskin käymään salilla iltaisin, joskus pakko hoitaa sekin aamulla kukonlaulun aikaan.
Kyllä, välillä näinkin. Tapaamiset kumpanakin päivänä 9-14 välillä. Paperitöitä toki on, mutta niitä ehtii illalla hotellillakin (klo 20 jälkeen, kun en halua enää olla yksin ulkona) ja paluulennolla, joka kestää melkein viisi tuntia.
Ratikka-ajelulle siis näköjään menen ainakin :)
ap
Mene nyt hyvä ihminen ulos syömään! Lissabonissa on niin kivoja ruokapaikkoja, yksinäisellekin :)
Mene Monsanton puistoon kävelemän ja nauttimaan luonnosta ja hienoista näköaloista. Turisteja siellä ei juurikaan ole.
Käy katsomassa Torre de Belém ja Mosteiro de Jerónimos, mutta varaudu turisteihin.
tinderistä Manolo huoneeseen klo 1400 , sitten käyt syömässä joskus klo 1700 ja Sergion kanssa huoneeseen.
Up