Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työmatkalle Lissaboniin. Mitä tekemistä keksin iltapäiviksi (n. klo 14-20) kokousten ja tapaamisten jälkeen?

Vierailija
02.06.2019 |

Olen 38v nainen ja menen työmatkalle yksinäni. Sen verran paljon on tullut jo matkusteltua tähän ikään mennessä, etteivät yksittäiset hallintorakennukset, suihkulähteet tai kirkot enää kiinnosta. Hienoja ovat, mutten jaksa mennä niitä pällistelemään, kun samanlaisia löytyy Euroopasta lähes joka kylästä.

Eli: mitä vähän erilaista tekemistä löytyisi Lissabonista? Näköalapaikkaa, josta näkisi koko kaupungin? Hyviä patikointi/lenkkimaastoja? Jotain extremeä, kuten vaikka kalliokiipeilyä turisteille tai muuta?

Ravintolasuosituksia en tarvitse, kun olen tosi huono syömään yksinäni. Nappaan yleensä marketeista jotain helppoa syötävää itselleni.

Olen Lissabonissa tiistain ja keskiviikon (lennän ma-iltana ja palaan ke-aamuna).

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ajamaan Lissabonin kuuluisalla 28 ratikalla. Kyyti on kuin vuoristoradassa olisi :D

Vierailija
4/12 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuupas ajoissa työt teidän firman reissuilla! Itse ehdin matkoilla yleensä hädin tuskin käymään salilla iltaisin, joskus pakko hoitaa sekin aamulla kukonlaulun aikaan.

Vierailija
5/12 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuupas ajoissa työt teidän firman reissuilla! Itse ehdin matkoilla yleensä hädin tuskin käymään salilla iltaisin, joskus pakko hoitaa sekin aamulla kukonlaulun aikaan.

Kyllä, välillä näinkin. Tapaamiset kumpanakin päivänä 9-14 välillä. Paperitöitä toki on, mutta niitä ehtii illalla hotellillakin (klo 20 jälkeen, kun en halua enää olla yksin ulkona) ja paluulennolla, joka kestää melkein viisi tuntia.

Ratikka-ajelulle siis näköjään menen ainakin :)

ap

Vierailija
6/12 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt hyvä ihminen ulos syömään! Lissabonissa on niin kivoja ruokapaikkoja, yksinäisellekin :)

Vierailija
7/12 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellihuoneeseen kalsarikännäilemään

Vierailija
8/12 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Monsanton puistoon kävelemän ja nauttimaan luonnosta ja hienoista näköaloista. Turisteja siellä ei juurikaan ole.

Vierailija
9/12 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy katsomassa Torre de Belém ja Mosteiro de Jerónimos, mutta varaudu turisteihin.

Vierailija
10/12 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinderistä Manolo huoneeseen klo 1400 , sitten käyt syömässä joskus klo 1700 ja Sergion kanssa huoneeseen.

Vierailija
11/12 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeita ainakin kannattaa vetää, siellä ne on dekriminalisoitu

Vierailija
12/12 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelasin ingressiä pitkin kaupunkia, mut niin teen joka paikassa.