Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut ihmisiin, jotka kohtelevat sinua alentuvasti

Vierailija
02.06.2019 |

tai heidän asenteestaan paistaa läpi ylemmyydentunto sinua kohtaan?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä. Se joka itsensä ylentää, se alennetaan.

Vierailija
2/21 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoinhan tuollaisiin tilanteisiin joutuu. Viimeksi joskus vuosia sitten Stockmannilla kosmetiikkaosastolla myyjä katsoi nenänvarttaan pitkin, mutta ilme muuttui, kun juoksutin tyttöä hakemassa mulle kaiken sen,  mitä halusin joululahjoiksi ostaa. Muutama tonni paloi rahaa ja kovin oli ystävällinen jo tonnin tuotteiden jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksa pottuja pottuina. Annan Karman hoitaa.

Vierailija
4/21 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää itsekin olevansa vain pelkkä perseelle haiseva opistoinssi. Nobody. Se riittää.

Vierailija
5/21 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään, en vain tapaa heitä sen jälkeen koskaan. Elämänfilosofiani on pysyä poissa sellaisten ihmisten seurasta, jotka heikentävät elämänlaatuani. Perhe, ystävät, työkaverit (omistan yrityksen ja tietenkin valitsen ihmiset), harrastuskaverit ja jopa naapurit ovatkin tämän seurauksena parhaita mahdollisia.

Vierailija
6/21 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin tuollaista tapahtuu, ja suattaapi olla, että huvittuneisuuteni paistaa käytöksestäni läpi.....

Vierailija
7/21 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä huomiota, teen mitä haluan.

Vierailija
8/21 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä jos ajatttelisi että sellaisen ihmisen kanssa tuliiisi tulla toimeen niiin kyllä se vtutttaisi.

Vierailija
9/21 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En välitä. Se joka itsensä ylentää, se alennetaan.

Voi, kun olisikin näin. Miespuolinen työkaverini on suhtautunut alentuvasti minuun koko ajan. Mitään ei asialle tehdä. Uskon Jumalaan, mutta hänelle toivon kyllä kaikkea pahaa ja että karma kostaa.

Vierailija
10/21 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignore. Totaalinen.

Vierailija
11/21 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuin en huomaisikaan heidän ylemmyydentuntoaan. Ja olen tekemisissä vain sen minimin, mikä on pakko.

Vierailija
12/21 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrian puolella tämä on vähän ammattitauti. Siihen on omat lailliset kostotoimensa. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
13/21 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn mikä mättää.Aina on mennyt jauhot suuhun ja on alkanut kauhea sopertelu ja siihen se on loppunut.

Vierailija
14/21 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvoinhan tuollaisiin tilanteisiin joutuu. Viimeksi joskus vuosia sitten Stockmannilla kosmetiikkaosastolla myyjä katsoi nenänvarttaan pitkin, mutta ilme muuttui, kun juoksutin tyttöä hakemassa mulle kaiken sen,  mitä halusin joululahjoiksi ostaa. Muutama tonni paloi rahaa ja kovin oli ystävällinen jo tonnin tuotteiden jälkeen. 

Mitä järkeä on palkita huono käytös provikoilla? Jos minua myyjä kohtelee huonosti, vaihdan kauppaa tai myyjää, ja vien rahani ihmiselle, joka on hyvä myyjä.

Vierailija
15/21 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙄

Vierailija
16/21 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on palkita huono käytös provikoilla? Jos minua myyjä kohtelee huonosti, vaihdan kauppaa tai myyjää, ja vien rahani ihmiselle, joka on hyvä myyjä.

Koska mulla oli kiire. En kuitenkaan mennyt enää toista kertaa Stockalle ostoksille. Seuraavana vuonna tein vastaavat joululahjaostokseni Sokoksella. 

Vierailija
17/21 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuin en huomaisikaan mitään, vaikka minua katsellaan pitkin nenänvartta, mutta se jättää kyllä pahan mielen. Viimeksi eilen eräs rouva tunsi yo-juhlissa ylemmyyttä minua kohtaan. Vähän kurja olo siitä jää, oli ensimmäinen kerta kun tapasimme. En tiedä mitä hän sitten minusta "tiesi".

Vierailija
18/21 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkomaalainen ja varsinkin suomalaiset miehet ovat tosi ylemmyydentuntoisia. Toivon, että he saavat moninverroin takaisin, miten kohtelevat muita.

Vierailija
19/21 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä välii jos tonneja menee? Mä olisin maksun jälkeen heittäny kympin tiskiin ja todennu kylmän hymyn kera, että tossa on sulleki vähän joulurahaa ja kiitos palvelusta :)

Vierailija
20/21 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole sellasta porukkaa ympärillä. Onneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi