Olen 39v laatikkoleukamainen mies, kysymyksiä ?
Kysykää pois vaan, mutta ei mitään pil lu per se pas ka pav iaani-juttuja...
Kommentit (75)
Ei ole meillä muilla mitään kysyttävää, mutta odottelepa paikalle palstaulia, hänellä saattaa olla.
Onko vika fyysisissä ominaisuuksissasi vai kielitaidossasi?
Onko laatikkosi pahvia, lasia, muovia vai terästä? Kuulemma lasi on huono nyrkkeilyssä.
Vierailija kirjoitti:
No herrantähden. Oletko lentäjä, lääkäri, astronautti, kalsarimalli vai kaikkia näitä?
Kaikkia edellämainittuja, minkä lisäksi olen vapaapalokuntalainen ja pelastussukeltaja. Lapsirakas olen myös ja minulla on iso ja kestävä meisseli :D
t.ap
Pituus? Entä onko sinulla metsästäjänsilmät?
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Onko laatikkosi pahvia, lasia, muovia vai terästä? Kuulemma lasi on huono nyrkkeilyssä.
Haters gonna hate :D
Next...
Mitä tarkoittaa laatikkoleukamainen mies? Laatikkoleukaisen ymmärtäisin. Laatikkoleukamaisesta miehestä tulee mieleen mies, joka näyttää päästä varpaisiin laatikkoleualta. Hassu mielikuva.
Vierailija kirjoitti:
188cm ja 25cm.
Metsälammen syvän siniset silmät, johon naisten katseet hukkuvat...
Kesäpartaa kasvatan myös nyt, muuten posliini
Meisselisi on kestävä. Mikä merkki? Onko Bacho?
Vierailija kirjoitti:
Onko vika fyysisissä ominaisuuksissasi vai kielitaidossasi?
Varmaan fyysisissä ominaisuuksissa, haluaisin että naiset näkisivät ulkonäköni ja omaisuuteni sijaan ihanan ihmisen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No herrantähden. Oletko lentäjä, lääkäri, astronautti, kalsarimalli vai kaikkia näitä?
Kaikkia edellämainittuja, minkä lisäksi olen vapaapalokuntalainen ja pelastussukeltaja. Lapsirakas olen myös ja minulla on iso ja kestävä meisseli :D
t.ap
No nyt lörpsähti pikkarit märäksi ;D
Paljon palkka ja muu varallisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
188cm ja 25cm.
Metsälammen syvän siniset silmät, johon naisten katseet hukkuvat...
Kesäpartaa kasvatan myös nyt, muuten posliini
Sä et ole nyt ollenkaan juonessa mukana. Laatikkoleukakin taitaa olla vaan kuvitelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa laatikkoleukamainen mies? Laatikkoleukaisen ymmärtäisin. Laatikkoleukamaisesta miehestä tulee mieleen mies, joka näyttää päästä varpaisiin laatikkoleualta. Hassu mielikuva.
Halusin kuvailla itseäni kun eräs Tinder-tyty kuvaili minua noin yhteisen yön jälkeen.
Kirjoita runoja joten olen kovin syvällinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Meisselisi on kestävä. Mikä merkki? Onko Bacho?
Meisseli on ihan aito suomalainen :D
Ulkomaillakin tunnettu, löytyy netistä juttua jos jaksaa hakea "worlds best meisseli from finland" ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.ap
No nyt lörpsähti pikkarit märäksi ;D
Paljon palkka ja muu varallisuus?
Palkka on 7800eur/kk brutto, mutta käyn töissä vain sosiaalisten suhteiden ja näön vuoksi. Elän sijoituksilla, uhkapelivoitoilla, pikku bisneksillä ja perinnöllä...
Varallisuudesta en puhu sen enempää....
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla hyvä tunnelma?
Muudi ON ihan jees !
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla hyvä tunnelma?
Yleensä on ja bileet sähköistyy kun tulen paikalle :)
Joskus otan yksin alkoa ja olen melankolinen koska siten pääsen lähemmäs sieluani - kipuilen sen kanssa että minulla kaikki menee todella hyvin ja ns. "putkeen"...
Miltä se tuntuu, kun oma ulkonäkö vie naisilta jalat alta? :)